Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

ΌΛΟΙ ΕΓΏ ΚΙ ΕΣΕΊΣ ΜΌΝΟΙ ΣΑΣ

 

 

ΌΛΟΙ ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΕΊΣ ΜΌΝΟΙ ΣΑΣ Γράφοντας το νέο μου μυθιστόρημα Η ΠΑΡΆΜΕΤΡΟΣ ΤΟΥ ΑΪΝΣΤΆΙΝ, παράλληλα ζωγραφίζω ένα έργο με θέμα αυτό το βιβλίο που θα γίνει και εξώφυλλο του όταν εκδοθεί..
Γράφω για τις αιώνιες υπαρξιακές αγωνίες του σύγχρονου ανθρώπου. Έχω καιρό να γράψω μυθιστόρημα η ΔΈΚΑΤΗ ΤΡΊΤΗ ΏΡΑ εκδόθηκε το 2013 και ξαναμπήκα στο λούκι αυτής της επίμονης εργασίας, έχοντας στο βάθος, στο πίσω μέρος του μυαλού μου να πω όσα μπορώ, λες και έχουν κάποια ιδιαίτερη αξία-στο μυθιστόρημα δεν μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, σου φωνάζουν οι ήρωες πως τους αδικείς, σε κατακρένει το μέσα σου όταν παρεκτρέπεσαι. Κι έπειτα, διανύοντας την έκτη δεκαετία της ζωής μου καταλαβαίνω πως δεν μπορώ να κάνω λάθη: δεν μπορώ ν αδικήσω το γράψιμο μου και να ξεχάσω μια ευθύνη που νιώθω απέναντι σ αυτό και στους ανθρώπους που περιμένουν κάτι από μένα. Πάντως, ζωγραφίζοντας ταυτόχρονα και τον πίνακα του εξωφύλλου, γυρίζω πίσω, όταν ήμουν εικοσιπέντε μόλις χρονών και εκδιδόταν  το πρώτο μου βιβλίο ΟΙ ΙΚΈΤΕΣ ΤΗς ΑΛΉΘΕΙΑΣ. Και τότε έφτιαχνα το εξώφυλλο του! Όχι όπως τώρα που φτιάχνω έναν πίνακα μεγάλων διαστάσεων αλλά πάνω σ ένα κοινό χαρτόνι.
ΙΚΕΤΕς ΤΗΣ ΑΛΉΘΕΙΑΣ Εξώφυλλο



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...