Τρίτη 12 Ιουλίου 2022

ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΠΟΙΕΊΟ

 


Κάτι κακό συμβαίνει σ αυτή την πολιτεία
και κλείσαν όλα τα τρελοκομεία
Κάτι συμβαίνει σ αυτή την πολιτεία
Ώρα λοιπόν, να χορέψουμε στο ταψί
όσους μας αγαπάνε.
Κάτι με πληγώνει σ αυτή την πολιτεία
που ξεπέφτει η οικονομία
δεν είμαι εγώ, δεν είσαι εσύ,
είμαστε όλοι μαζί στο καψιμί
είμαι εγώ μονάχος που κατρακυλώ
στο άστα να πάνε
Κάτι μου συμβαίνει σ αυτή την πολιτεία
και κλείσαν όλα τα βρεφοκομεία
κι αλήθεια δεν έχω που να πάω
έσβησαν και όλα όλα τα σ αγαπάω
κι όλα- όλα τα κα- τα καφενεία.
Κάτι κακό συμβαίνει σ αυτή την ερημία
και κλείσαν όλα τα μπουρδελοποιεία.
Μέρα λοιπόν που ναχεις το νου σου
να μην ξεχάσεις το χαρτί
να μην ξεχάσεις την παρόλα
να πάμε βόλτα στην ακρογιαλιά
με ματογυάλια
ίσως περάσει ο νταβατζής σου Ελλάδα
Κάτι μου συμβαίνει σ αυτή την πολιτεία

 

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κώστα. Πολύ καλό και δεικτικό το ποίημά σου φίλε μου. Ελπίζω να έχεις όμορφες καλοκαιρινές στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζον είσαι διακοπές; και συ να περνάς καλά φίλε!

      Διαγραφή

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...