Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΛΈΝΤΟ

 

 


Πολλοί νομίζουν πως μπορούν να γίνουν συγγραφείς.
Δεν γνωρίζουν ότι δεν
γίνονται όλοι. Αν πειραματιστεί κανείς, είναι χρήσιμο,
λέω, αλλά πρέπει να καταλάβει γρήγορα αν είναι
άσκοπο ν ασχολείται με τις λέξεις, με τις λέξεις που φτιάχνουν προτάσεις και
να σταματήσει να γράφει χάνοντας πολύτιμο χρόνο επειδή...
"έμαθε να
δακτυλογραφεί και νομίζει πως έγινε συγγραφέας."
[Στα εισαγωγικά οΤρούμαν Καπότε.]
Δεν είναι έγκλημα να δοκιμάσει αλλά αφού δεν έχει τι να πει;
Για να γίνεις
συγγραφέας πρέπει να έχεις κάτι να πεις.
Πρέπει να γνωρίζεις όσα κανένας
άλλος άνθρωπος. [Αντίληψη μου είναι πως οι συγγραφείς γεννιούνται, δε
γίνονται.]
"Το έγκλημα είναι να πιστεύεις πως είναι εύκολο.
Αλλά αν όντως το χετε
πάρει στα σοβαρά, γρήγορα θ ανακαλύψετε πως πρόκειται για το
δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο." Στα εισαγωγικά ο Κερτ Βόνεγκατ

 

2 σχόλια:

  1. Δύσκολη αποστολή να γράψεις κάτι καλό, το παλεύω όλα τα τελευταία χρόνια, δεν είμαι εγώ αυτός που θα πει ότι είμαι ικανός ή όχι, αλλά μου αρέσει και ενίοτε είμαι κι ικανοποιημένος που αυτό που πετυχαίνω.
    Διαβάζω με προσοχή, κάθε σχετική σου εγγραφή!
    Την καλημέρα μου, Κώστα...με σεβασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Βασίλη, Πολύ καλά κάνεις και το προσπαθείς, τα κείμενα σου είναι προσεγμένα. [το θέμα είναι πως οι καιροί είναι δύσκολοι για συγγραφείς] Ευχαριστώ για την προσοχή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...