Σάββατο 21 Μαΐου 2022

ΓΙΟΡΤΆΖΩ

 


 γιορτάζω, όχι επειδή με λένε Κώστα, ξέρω πως αυτός ο μέγας! Κωνσταντίνος υπήρξε ένα κάθαρμα, οπότε δεν μπορώ εξ αυτής της άποψης να χαίρομαι. εμπεριέχει ένα περίεργο συναίσθημα η γιορτή του καθενός μας, εξ αιτίας πως μας κάνει να νιώθουμε μοναδικοί ενώ δεν είμαστε, αλλά ότι όλοι φίλοι και εχθροί μας χρονοπολλιάζουν, τι λέξη! σκέφτομαι να γιορτάζω κάθε μέρα, αλλάζοντας δηλαδή τ όνομα μου σύμφωνα με τον κάθε εορτάζοντα, έτσι κι αλλιώς έχουμε χιλιάδες αγίους και ονόματα, οπότε έτσι θα είμαι κάθε μέρα γιορτινός. Τι ωραία!

2 σχόλια:

  1. Καλή ιδέα. Η καθημερινή γιορτή φίλε μου. Στο εξωτερικό γιορτάζουν τα γενέθλια και όχι την ονομαστική εορτή. Και το βρίσκω απείρως πιο σωστό.
    Στέλνω την καλησπέρα μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...