Κυριακή 1 Μαΐου 2022

ΔΕ ΘΈΛΩ ΤΊΠΟΤΑ

 


Φτάνει πια. Δε θέλω να φάω.
Φυσάνε όλοι οι αέρηδες.
Όχι. Θα πάω αλλού. Μη με περιμένεις.
Το βράδυ θ ανακαλύψω τον εαυτό της νύχτας.
Ναι.
Ποτέ δε θα με καταλάβω. Ποιός είμαι;
Κάτω η θάλασσα φουσκώνει, τα φύκια έρχονται στην άκρη του αφρού.. Συγκεντρώνομαι άσκοπα, πρέπει ν ανακαλύψω το μεσημέρι τι κάνουν τα πουλιά;
Πετάνε.
Φτάνει πια. Δε θέλω να πιω.
Ας ψηλαφίσω τις πέτρες, από πέρα έρχεται ο υπεράνθρωπος.
Ο φίλος μου ο άνεμος.
Κι εγώ; Δε θέλω τίποτα.
Το μαντήλι της έπεσε.
Έσκυψα να της το δώσω.
Όταν σηκώθηκα είχε φύγει. Αυτή.
Την έλεγαν Ευδοκία. Ή Χρυσούλα, δε θυμάμαι. Πίσω μου βρισκόταν κάποιος.
Στο βάθος μακριά, ένα τρικάταρτο με φουσκωμένα πανιά έφευγε,
πάνω στα κύματα χόρευε, πλέοντας προς το άγνωστο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...