Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

 


Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους
σε μένα δεν περνάνε αυτά
εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς
και δε με σώνει κανένας αγωγός
Η μεγάλη κουβέντα, ήρθαμε χωρίς λόγο σ αυτή τη ζωή
και έτσι θα φύγουμε: χωρίς λόγο
Φίλε, ωραία προσφώνηση αυτή, αγόρασε την από άλλους
σε μένα δεν περνάνε αυτά
σε καμιά άμμο δεν έκρυψα το κεφάλι
το κάτω και το πάνω-απέτυχα σαν κιθαρωδός
Ούτε για το τραγούδι δεν κάναμε, ωραία μιζέρια!
το παραμύθι πως υπήρξαμε μεγάλοι, κόπανοι
εμφατικά θα σου λεγα ηλίθιοι
ορισμένων όρων, όπως αξιοπρέπεια
φτηνή δικαιολογία δικέ μου
Σε μένα δεν περνάνε αυτά
εντάξει ρε φίλε, μπόρα είναι θα περάσει
η καραμέλα σου είναι γλυκειά και πούστικη
αλλά εγώ δεν συγχωρώ τον εαυτό μου που απέτυχα
και πως ούτε σαν εραστές δεν κάναμε
αλλά αν επιμένεις ακόμα να με πείσεις πως εσύ επέτυχες
οκέι! σε θαυμάζω δικέ μου είσαι νούμερο ένα
αλλά εγώ δε συγχωρώ τον εαυτό μου που απέτυχα
οι κινήσεις στο σκάκι είναι ενίοτε μελετημένες
αν και δεν πιστεύω και πολύ στους Κινέζους
αυτό που δεν κατάλαβες είναι που αποτύχαμε!
ζοφερή λέξη αυτή η αποτυχία
στο κάτω της γραφής
εσύ με συγχωρείς
και συνεχίζεις αιώνες τώρα-την ίδια καραμέλα
Σε μένα δεν περνάνε αυτά, τα έκανες ότι μπορούσες
απλά δεν μπορούσες να κάνεις μεγαλύτερο αυγό
απ αυτό της στρουθουκαμήλου
θυμάσαι πάντα τη μιζέρια; αυτή που χρειάζεται παρέα;
ωραίο να σου μιλώ και συ να κλάνεις
κάπου στα ερείπια της Μήλου.
Κ. ΠΛΙΆΤΣΙΚΑΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...