Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022

ΞΥΠΝΗΣΕΣ

 


 

Ξύπνησες;
NAI EIXA ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΤΖΙΠ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ­­
Και σκεφτόσουν όλη νύχτα να μου απαντήσεις
ΟΧΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΑΜΕΣΩΣ­­
Τι δουλειά κάνεις;
ΕΣΥ ΤΙ ΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΧΘΕΣ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ­­
ΥΠ, ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ .!­­
Ζητας δηλαδή προνόμια; και ποια είσαι εσυ;
ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ­
Πάλι δε σε κατάλαβα! πρέπει να είμαι βλάκας! τι δεν κατάλαβα ;
ΟΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΠΛΩΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ­­ .ΣΤΡΑΒΟΞΥΠΝΗΣΕΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ­­
Αυτό είναι που δεν κατάλαβα; Οχι, δεν στραβοξύπνησα. Ίσα-ίσα είμαι μια χαρά. Απλά δε μου απαντάς σ αυτα που σε ρωτάω και έχω κλείσει όλα τα υπουργεία για να μιλήσω μαζί σου όπως θέλεις…
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΗ­­
Τι θέλεις από μένα;
ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ Κ ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ Κ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ­­ ΕΣΥ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΒΑΡΒΑΡΕ ­­
Μη δυσκολεύεσαι ,οκ, πες μου απλά, τι δουλεια κάνεις; είσαι παντρεμένη με παιδιά..πες μου κάποια πράγματα για σένα..ασε τα γραψίματα. Άλλη ώρα.
ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΚΟΡΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ Κ ΓΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ Β ΘΕΤΙΚΟ ΥΨΟΣ 1.64 ΚΙΛΑ 63 ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΛΗ ­­ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ ­­
..Και ζεις;
ΖΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΡΑΦΩ ΑΠΟ 7 ΧΡΟΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΥ ΣΠΑΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ
Καλά κάνω. Να υποθέσω πως είσαι κοντα στα πενηνταπέντε;
ΟΧΙ ΛΑΘΟΣ 65
Δεν θυμάμαι κανέναν μ αυτά τα ελαττώματα να πήγε μπροστά.
ΈΧΕΙς ΔΈΚΑ ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΑ Ν ΑΠΑΝΤΉΣΕΙς ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΙΛΑΜΕ ΕΧΕΙΣ ΠΕΝΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΝ Σ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΕΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΘΩ­­
Δεν υπάρχει καμια επίθεση. Ο τρόπος είναι έτσι, κοφτός όταν πρέπει. Μην διακιολογείσαι, εγω δεν παραπονιέμαι για τίποτα.
ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΘΕΛΕΙΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΤΕΚΌΜΙΣΑΝ ΣΤΟ ΑΜΈΡΙΚΑ

  Χωρί ς μιζέρια, δίχως γκρίνια- ο κόσμος μας δεν είναι, σίγουρα, ο καλύτερος. Ο πλανήτης γη ίσως απ τα χειρότερα μέρη για να κατοικήσεις. Ο...