Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2020

ΧΑΙ ΝΤεΦΙΝΙΣΙΟΝ







 Πάντως εγώ αν ήμουν Χίτλερ δε θα αυτοκτονούσα ποτέ.
 


Οι Έλληνες συνεχίζουμε να είμαστε τα μεγάλα κορόιδα.
 Όλοι κερδοσκοπούν εις βάρος μας με πρώτη τη Γερμανία γράφουν οι ίδιες οι Γερμανικές εφημερίδες 
και στη λαϊκή οι μανάβηδες διαλαλούν πως
 θα δουν το ματς με χαι ντεφινισιον!




Η μεγαλύτερη απόδειξη πως δεν υπάρχει μετά θάνατον ζωή, 
είναι η βεβαιότητα πως δεν υπήρξαμε ποτέ 
πριν από τη γέννηση μας.

Στην Ακρόπολη πήγαινα συχνά όταν ήμουν πολύ νέος. 
Μου άρεσε εκεί, χαμογελούσα στους θεούς κι εκείνοι σε μένα.


Μαύρη ναι η μοίρα μου
Κλεισμένος σε μικρά εργαστήρια
να πλάθω το φως και τη σκιά.



2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Κώστα με την έντονη φιλοσοφική διάθεση σήμερα!
    Όμορφη Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΣΜ'ΟΣ

 Χωρίς συναίσθημα. Πιο σπουδαίο να σε φοβούνται παρά να σ αγαπούν. Μακιαβέλι. Μακιαβελισμός. Απόλυτα εναρμονισμένος με έναν διαχρονικό άνθρω...