Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2024

ΕΠΙ ΚΏΛΟΥ

 

Ο ΣΚΛΗΡΌς και ο χαλαρός κόσμος μας. ΔΙΑΛΈΞΤΕ!

Στυγερή πραγματικότητα
κανείς δεν υπάρχει
χειρότερος του Άμλετ εγώ
να ζει κανείς ή να μη ζει
το τέλος του κόσμου ήταν εδω
μου θυμίζουν οι άνθρωποι ότι υπάρχω
και γιατί θα το γράφαμε αυτό
κάθε Σάββατο με δυο β θα πεθαίνουν
αυτή ήταν η ζωή μας
ένα τίποτα
αν έγραφα και παραπάνω
ανόητη πραγματικότητα
αλλά έτσι θα ήταν πιο πικρός ο ζωισμός μας
Δε με ενδιαφέρει αν συμφωνείτε.
 
 
 

 
ΕΠΙ ΠΩΛΟΥ
[Και επί Πωλωνώ.]
Βεβαίως ο πώλος είναι ηδύστερος δια τούτον τινές χρειάζονται κατεπειγόντως πωλονοσκόπηση.
Φταίει και ο πωλόκαιρος αλλά αυτοί τα έκαναν πώλος και βρακί και γλίτωσαν. Όλα αυτά τα πωλόπανα έχουν πολλά πωλοσφούγγια. Έτσι δεν θα πάθει κρυοπαγήματα ο πώλος τους. Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο τέτοια παλιόσκυλα να τινάξουν τα πώλα τους. [φυλάγουν τα πώλα τους κι έχουν τα μισά πωλομέρια.]
Γενικά οι πόρτες πάντως, είναι ολάνοιχτες όταν κυκλοφορείς με τον πώλο.
Καλησπέρα πωλητές και πωλήτριες της Ελληνουσίας. Καλησπέρα δεινόσαυροι του Κατακώλου Κυνουρίας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...