Σάββατο 6 Αυγούστου 2022

οι άλλοι

 


Θα μου πεις τώρα, αν έκαναν όλοι σαν εμένα θα ήταν καλύτερος ο κόσμος; Μιλώντας ο καθένας για το δικό του "εμένα". [Επειδή όλοι περηφανευόμαστε για ένα ανυστερόβουλο και δίκαιο εγώ.]

Τη σκιά σας την αγαπάτε; Το απόγευμα είναι πάντα πιο μεγάλη και όντως έχουμε μια περίεργη αγαπησιάρικη σχέση μ αυτό το μαύρο που μας ακολουθεί παντού.
Σήμερα πήγα στη Βουλιαγμένη απ όπου και η συγκεκριμένη σκιά μου. Έχω σκεφτεί πολλές φορές ν απαλλαγώ από δαύτην αλλά επειδή το βλέπω αδύνατο μελετάω να περπατώ μόνο στα σκοτάδια ή στο απόλυτο φως.
 
Ποτέ δεν ήθελα να είμαι στριμωγμένος σε έναν τοίχο. Κοίταξε όμως τώρα φίλε πως μας έχουν στριμώξει!


Δείξε ποιος είσαι. Ίσως εγωϊστικός τίτλος. Μπορεί όμως και παρότρυνση. Ανέβασμα ψυχολογικό σε έναν κόσμο που περισσεύει η κακία; Ο δάσκαλος στο σχολείο πάντα ήθελε να δείχνουμε ποιοι είμαστε και τότε και τώρα. Έτσι για να συνεννοούμαστε καμιά φορά εμείς οι δυο. Εσύ που είσαι μετριόφρων κι εγώ που πετάω στα σύννεφα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...