Παρασκευή 5 Αυγούστου 2022

ΠΙΑΣΕ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ

 





-Λοιπόν, φίλε μου, σήμερα έχω κέφια, πιάσε μια μπύρα

-Από τι να είναι η μπύρα;

-Πιάσε μια πράσινη κι άσε τις εξυπνάδες!

-Πράσινη πίνεις; Αφού μέχρι χτες έπινες Άμστελ με το μπουκάλι..

-Άμστελ; εγώ; με το μπουκάλι; Μήπως είσαι άρρωστος και με
περνάς για τον αδερφό μου;

-Έχεις αδερφό;

-Κοίτα ρε! καφετζής να σου πετύχει! Πιάσε την πράσινη... ναι έχω
αδερφό.

-Πως τον λένε; αράζει στις δυο καρέκλες, ανοίγει τον φίλαθλο

-Μενέλαο.. θα φέρεις την πορτοκαλάδα;

-Πορτοκαλάδα θες; να σου φέρω πορτοκαλάδα.. ομαδάρα θα
φτιάξουμε φέτος, κοίτα: πήραμε τον Μακούν!

-Ποιος είναι αυτός, να ένας τίτλος τεράστιος..θα είναι σπουδαίος ε;

-Ναι, τι είπε ρε το άτομο, παιχταράς. Να φέρω την μπύρα;
Πράσινη ή άμστελ, λέγε τώρα... ναι, τον Θυμάμαι τον αδερφό σου
τον Μενέλαο. Αυτός δεν τις έπινε μπουκαλάτες; Δέκα την ημέρα;
τον έκανε πλούσιο τον Άμστελ.

-Τον ξέρεις;

-Ποιον; τον Άμστελ. Που να τον ξέρω..

-Τον αδερφό μου, λέω.

-Μπα, δεν το θυμάμαι, είχα πάει μια φορά στην Ολλανδία..

-Φέρε βρε μια πορτοκαλάδα, γιατί κοράκιασα!

-Πορτοκαλάδα θες; να σου φέρω αμέσως.. Σιγά, πως κάνεις έτσι..
όποιος βιάζεται, σκοντάφτει.. πέφτει. Θες να πέσεις;

-Ναι, φέρε!

Κι εξαφανίζεται κάτω από το ψυγείο. Γυρνάει με μια πράσινη κι
εγώ τον κοιτάζω μαρμαρωμένος.

-Πορτοκαλάδα, δεν είπες;

-Ναι, αλλά το ξανασκέφτηκα. Με την πορτοκαλάδα δεν ξεδιψάς.
Πάρε μια πράσινη... άμα θες, γιατί αλλιώς την παίρνω κι αυτή πίσω!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΤΊΘΕΤΗ ΣΚΈΨΗ

  Μόνο ένας έξυπνος και αυθόρμητος κόσμος μπορεί να δίνει τη χαρά. Πολλές φορές, εμείς οι μεγάλοι υποτιμούμε τους μικρούς. Τους πολύ μικρούς...