Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

ΔΈΚΑ ΧΡΌΝΙΑ ΠΑΡΈΑ.





Καλημέρα σας.
Δέκα χρόνια χρόνια εδώ μέσα έχουμε πει και έχουμε ζήσει πολλά πράγματα. Τα περισσότερα, ωραία, δε χαλάσαμε τις καρδιές μας, παρ ότι η ζωή μας είναι σκληρή έως απάνθρωπη αρκετές φορές. Γελάσαμε πολύ, δημιουργήσαμε, φτιάξαμε και χάσαμε φιλίες και έρωτες, ειρωνευτήκαμε, πειράξαμε ο ένας τον άλλον.
Γυρνώντας σε πολλές παλιές αναρτήσεις και δημοσιεύματα στο ΔΙΑΣΧΙΖΩ και εδώ, χτες τη νύχτα, είδα τους φοβερούς διαλόγους, τα όμορφα σχόλια, τις αντεκλίσεις μεταξύ αρκετών από σας που συνεχίζουν να είναι εδώ αλλά και άλλων που έχουν φύγει και μας διαβάζουν...κρυφά!
Διαπιστώσεις ωραίες αλλά και πικρές μερικές φορές για κάποιους που δε μας κατάλαβαν ή που θέλησαν να δείξουν εμπάθεια, ίσως εξ αιτίας του αιχμηρού μου λόγου, ίσως επειδή αυτά έχει η ζωή που ποτέ δεν είναι ρόδινη και ευτυχισμένη.
Βεβαίως και θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε εδώ, σίγουρα με τους περισσότερους από εσάς δε θα έχω τη χαρά να τους συναντήσω από κοντά και να τους σφίξω το χέρι αλλά κατά έναν περίεργο τρόπο όταν φεύγετε και επανέρχεστε ακόμη και μετά από χρόνια, η φωνή του καθενός σας μου λέει πως οι άνθρωποι συνεχίζουν να έχουν ο ένας την ανάγκη του άλλου κι αυτό είναι μια μεγάλη εξωτερίκευση των αισθημάτων μας, κόντρα σε όλες τις δυστροπίες της κρίσης, λοιπόν, φωνάξτε, μπράβο στην επικοινωνία των ανθρώπων, μπράβο σε όσους παλεύουν για την καλυτέρευση αυτού του κόσμου!
Να είστε όλοι καλά!

9 σχόλια:

  1. Πολύχρονο το μπλογκ σου λοιπόν, και εσύ εύχομαι πάντα να είσαι πολυγραφότατος.
    Δεν νομίζω πως σε γνώριζα πριν τόσα πολλά χρόνια, αλλά σήμερα χαίρομαι που σε έχω στη λίστα των αγαπημένων μου blogs, είναι κι αυτό μια απόλαυση.
    Καλή σου συνέχεια
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεννέθλια έχουμε Κώστα; Τι λες τώρα φίλε! Να σου πω κάτι; Δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά, με απόλυτα δική μου υπαιτιότητα και αναβλητικότητα παρά τις ζεστές σου προσκλήσεις. Ελπίζω ρε φίλε να το κάνω γιατί το αξίζεις.
    Με συγκινεί σήμερα η ανάρτησή σου. Πάνε τόσα χρόνια ε; Πόσα χρόνια γνωριζόμαστε εδώ μέσα. Εγώ είμαι 9 χρόνια, ένα λιγότερο. Και ήσουν απ τους πρώτους φίλους στον Pathfinder στην όμορφη εκείνη παρέα.
    Έχουμε "μιλήσει" εδώ, έχουμε συμφωνήσει, έχουμε διαφωνήσει, όμως πάντα μέσα σε ένα θετικό κλίμα.
    Χαίρομαι Κώστα γιατί είσαι ένας δημιουργικός άνθρωπος, με τις θέσεις και τα πιστεύω σου και στην τέχνη και στη ζωή. Και εύχομαι ειλικρινά να συνεχίσεις με κάθε μου θετική σκέψη.
    Την έχουμε ανάγκη αυτήν την λειτουργία.
    Πολύχρονο λοιπόν το "Διασχίζω"!

    Υ.Γ. Εντάξει σήμερα στη φωτογραφία είσαι ....όλα τα λεφτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζον, είμαστε ζωντανοί από εδώ. Εμείς οι δυο, παλιο πατθφάιντερς επιζούμε των καταστάσεων. Ωραία ήταν στο πατθ! Νομίζω πως είσαι λιγάκι... υπεύθυνος που ξαναβγήκα στο μπλογκ! Χαχαχα! Τζον που θα πάει; θα βρεθούμε μια μέρα κι από κοντά!
      [Σου άρεσε η φωτο ε; χμ, φορώ και γραβάτα που και που!] χαίρε φίλε!

      Διαγραφή
    2. Συνυπεύθυνος ε; Πόσο χαίρομαι αν το κατάφερα αυτό! Ειλικρινά το λέω. Άλλα εκείνα τα πρώτα πιο ρομαντικά χρόνια στην "ατελή" μορφή του blogging. Περισσότερος κόσμος. Τώρα μας έχει φάει το ....facebook, τρομάρα να του 'ρθει.
      Μια χαρά σε κόβω φίλε με την γραβάτα. Και εγώ το έκανα στη δουλειά που και που. Χρειάζεται για να αλλάζει η ψυχολογία.
      Προχωράμε φίλε.

      Διαγραφή
  3. Είμαι και εγώ εδώ, μάλλον δεν με έχεις ανακαλύψει ακόμη στην νέα μου μπλογκο-διεύθυνση. Μετέφερα όλο την καληνύχτα μου στην λεξότυπη (wordpress)
    !!!!! είμαι 2 χρόνια πιο μεγάλη από σένα !!!!! Ευτυχώς που είμαι και θεά αλλιώς θα είχα πρόβλημα χαχαχαχα
    αχμμμ εμείς επικοινωνούμε με σχόλια τόσα χρόνια που όταν συναντηθούμε σφιχτή αγκαλιά θέλω και όχι χειραψία, α ναι και φιλί βεβαίως βεβαίως.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλααα! που είσαι εδώ! τώρα σε είδα, καλά είσαι κοριτσάκι! μπράβο, που είσαι καλά...χαχαχα! φιλιά!

      Διαγραφή
  4. χερομαι που σε γνωρισα κωστα ευχομαι οτι καλητερο και διαβασα και την 13τριτη ωρα θα ηθελα να σε διαβασω και αλλο εισαι καλητεχνης φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ριτσος

  Ευλύγιστη στιγμή. Ωραίος άνθρωπος. Ωραίος ποιητής. Μόνο δυο κουβέντες και μια χειραψία αντάλλαξα μαζί του. Ήταν τότε που εξέδιδα το περιο...