Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΤΡΎΠΑ






Είχα σχισμένη την αριστερή μου τσέπη. Το παντελόνι που φορούσα ήταν καινούργιο, το αγόρασα πριν χρόνια στις εκπτώσεις κι επειδή η μνήμη μου με μπερδεύει συνέχεια, ρίχνω συχνά τα ψιλά σ αυτή την αριστερή τσέπη. Μόλις νιώθω το κρύο νόμισμα να τσουλάει στο μπούτι μου, στον αστράγαλο και τελικά στην άσφαλτο, βλαστημάω που πάλι την έπαθα. Πιάνω τα κέρματα, όσα βρίσκω και προσπαθώ με το αριστερό χέρι να τα βάλω στη δεξιά τσέπη που όλως περιέργως παραμένει άσχιστη. Δύσκολο αλλά τα καταφέρνω. Ο κόσμος που διαβαίνει, με κοιτάζει περίεργα έτσι που μοιάζω με πίθηκα σ αυτή την ανάποδη κίνηση. Γιατί δεν τα βάζει με το δεξί που είναι το κανονικό; Σκέφτεται. Και να πεις ότι δεν έχω δεξί χέρι ...
Όμως εγώ συνεχίζω χρόνια αυτή την αναποδιά. Αλλά προχτές που πήρα το επίδομα ανεργίας-θα το λαβαίνουν όλοι οι άνεργοι από δω και πέρα, -μη φοβάστε, αν μείνετε άνεργοι- αποφάσισα να ράψω αυτή την τσέπη. Έψαξα στα συρτάρια να βρω κλωστή και βελόνι, θυμήθηκα τη μάνα μου, μια ζωή να ράβει, να ξηλώνει. Νευρίασα που δεν έβρισκα τίποτε. Αυτά τα αντικείμενα έχουν εξαφανιστεί από τα σύγχρονα σπίτια. Πήγα σε πέντε-έξι ψιλικατζίδικα, το πέτυχα. Κάθισα να βελονιάσω, γάμησε τα! Άιντε να βρεις την τρύπα με τόση στραβομάρα. Τέλος πάντων τη βρήκα. Την τρύπα. Θαύμασα τον εαυτό μου κι άρχισα να ράβω την αριστερή, σχισμένη τσέπη μου. Βέβαια, μη νομίσετε πως την έβγαλα έξω όπως έπρεπε, όχι. Την έραψα απ έξω, έτσι δηλαδή που να μην έχω αριστερή τσέπη και μετά γελώντας έραψα και την δεξιά! Έτσι που αυτό το παντελόνι να μην έχει τσέπες, ούτε κωλότσεπη. Και μ αρέσει, γιατί, όταν περπατάω στο δρόμο δε μου πέφτουν τα ψιλά, δε νιώθω την κρύα επαφή του μετάλλου στο μπούτι μου, στον αστράγαλο και γελάω ευτυχισμένος, ακόμα πιο πολύ, επειδή δεν έχω τι να κάνω τα χέρια μου. Που να τα βάλω. ..



2 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα άπαιχτο! Χαχαχαχαχαχαχαχα βρε Κώστα τι έκανες! Μιλάμε σε φαντάζομαι να τα διαπιστώνεις όλα αυτά στην πράξη καθώς μην μου πεις ότι τα ...σχεδιάσες εκ των προτέρων έτσι; Μετά προέκυψαν καθώς πήγες να ...παραλάβεις το παντελόνι σε χρήση και τότε είδες τι ακριβώς είχες κάνει.

    Εντάξει.....συμβαίνει. Το ράψιμο, για να λέμε και την αλήθεια, δεν ήταν και στα ...αγαπημένα μας που θα κληρονομούσαμε, ως αγόρια, απ τις μανάδες μας. Οπότε, έτσι μας προέκυψε το ...κενό γνώσης.Τώρα τι να κάνεις τα χέρια σου ε; Είναι ένα θέμα. Κοίτα. Μπορείς να τα βάζεις σε αυτό που θα φοράς από πάνω, σαν το επιτρέψει ο καιρός φυσικά. Μπουφάν, ελαφρύ ή βαρύ ή και σακάκι. Ως τότε όμως....ναι είναι θέμα. Κομπολογάκι;

    Υ.Γ. Ειρήσθω εν παρόδω είσαι "τύπος" με την συγκεκριμένη ενδυματολογική εμφάνιση.

    Καλησπέρα καλλιτέχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα γίνονται προς χάριν του γραψίματος, όχι δεν είχα τίποτε προμαντεύσει για τι θα γινόταν σ αυτό το κείμενο. Στην πραγματικότητα είναι να συλλάβω την ιδέα. Κοίταξε αν δεν γελώ μόνος μου μ αυτά που γράφω, όταν θέλω να κάνω χιούμορ, τα διαγράφω. Καλημέρα Τζον.

      Διαγραφή

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...