Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΣΎ



Τελευταία ξεχνώ να πάρω μαζί μου το κινητό
κι όταν βγαίνω έξω θυμόμουν πως 
υπήρχες εσύ για να μου τηλεφωνήσεις
-μύρο και θειάφι έξω απ την πόρτα μας.
το έβαζα μάλιστα στην τσέπη του πουκαμίσου μου
έτσι που να μου χτυπάει την καρδιά
το τρέμουλο των μήλων σου
Αργότερα από σήμερα, θυμόμουν
πως όλο και πιο συχνά ξεχνώ να το πάρω μαζί μου
δε βλέπω το λόγο
αλλά όταν το παίρνω, το βάζω πια στην κωλότσεπη έτσι
που να μπερδευτούν τα πλήκτρα και κάποιος να φαίνεται πως μου τηλεφωνεί
αφού πλέον δεν υπάρχεις εσύ.

[ποιήματα, Κ. ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ.]

2 σχόλια:

  1. Ιδιαίτερο, εκφραστικό. Γεμάτο συναισθήματα. Με αυτά της απουσίας να κυριαρχούν. Καλησπέρα Κώστα.Όμορφο Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μεσημέρι Τζον. Η απουσία είναι σημαντικό πράγμα στη ζωή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΝΤΊΘΕΤΗ ΣΚΈΨΗ

  Μόνο ένας έξυπνος και αυθόρμητος κόσμος μπορεί να δίνει τη χαρά. Πολλές φορές, εμείς οι μεγάλοι υποτιμούμε τους μικρούς. Τους πολύ μικρούς...