Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

ΜΑΣ ΔΙΑΛΕΞΕ

 

 


Αιχμαλώτισα τη φευγαλέα εντύπωση
του φωτός
φτωχοσυντηρητής περιστέρων
τι κι αν περνούν οι ώρες πάνω απ τα σύννεφα;
Αιχμαλώτισα το όνειρο, την ωραία εικόνα ενός κόσμου
στηριγμένου στην άγνοια
επειδή έτσι μας άρεσε
Εσύ με αγαπούσες και χτες και σήμερα;
Όμως αυτή η φευγαλέα ακτίνα
λαμαρίνες τρένων, τσακισμένες φωνές, δικές σου και δικές μου
ψυχοσυντηρητής περιστεριών, ω! ποτέ δεν μπόρεσα
να ξεχάσω τον Άμλετ.
Διάβαιναν τα μάτια σου μέσα στα μάτια μου
μας διάλεξε η τύχη, καλύτερα έτσι, ναι! καλύτερα!
ποτέ δεν αναρωτήθηκα γιατί με αγαπούσες και χτες και σήμερα.
Αιχμαλώτισα τον ήχο της φωνής σου
ώρες πάνω απ τα σύννεφα, ω! ποτέ δεν μπορώ να ξεχάσω
 
[Μέρος από το ποίημα μου με τίτλο ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΑΠΕΣ.]
Εγράφη σήμερα!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...