Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022

ΩΡΑΊΑ ΖΩΉ 2

 


Ακούω τους δημοσιογράφους και για πολλοστή φορά εξοργίζομαι με τις προσωπικές λαθεμένες τους απόψεις σε πολλά θέματα και ένα που είναι στην επικαιρότητα αυτές τις μέρες είναι η κατάργηση της πυγμαχίας και της άρσης βαρών από τους Ολυμπιακούς αγώνες κι αντί να υποστηρίξουν που πάρθηκε, έστω μετά από αιώνες μια σωστή απόφαση γι αυτά τα βάρβαρα αθλήματα-τι άθλημα είναι αυτό που δυο άνθρωποι χτυπάνε ο ένας τα μούτρα του άλλου; απορούν, οι δημοσιογράφοι και λένε μπούρδες περί παραδοσιακών, ευγενών! αθλημάτων. Τι να πει κανείς, σ αυτό τον παράλογο κόσμο μας;

 

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει η ωραία ζωή, πως εγώ περνάω τώρα τα πάντα και εσείς είσαστε μηδέν-είναι μια ουτοπία δική μας. σκέφτομαι πως αυτό έχει να κάνει άμεσα με την υγεία, ο υπέρτερος υγιής άνθρωπος και, ίσως αυτό να είναι η Αχίλλειος πτέρνα του, το νους υγιής εν σώματι υγιή είναι αξεπέραστο, για τον απλό λόγο πως δεν μπορεί να κάνει σεξ ένας άρρωστος άνθρωπος.

 

Αυτή ναι που λες μάγκα, μέσες- άκρες η ζωή μας- ξεφτίλα, μικροχαρές, μαλακίες, που και που κανένα μπεκρή μεζέ, κανας γκόμενος, καμιά χαρακιά στο μενού της σεξουαλικής μας απόλαυσης, και τα σήριαλ ενός μαλακισμένου υπόκοσμου μεταξύ, ΠΑΡΆΝΟΜΗΣ ΑΓΆΠΗΣ- τρίχες δηλαδή, τάχα πως επιβιώνουμε ενός πολιτισμού, κι αν καμιά φορά ξεφύγουμε κι ακούσουμε Γώγου, κανέναν Άσιμο, , άιντε και να διαβάσουμε λίγο, Ράιχ και περι αναρχίας Μπακούνιν γιατί ο Κροτόπκιν μας φαίνεται βαρύς, δηλαδή ψευτοκολτούρα εν μέσω πανδημίας και βόρειας νόσου, ανθρώπων δηλαδή σαν εμάς, σαν εσένα και σαν εμένα που δεν νοούμε να καταλάβουμε τίποτα-ούτε γιατί ζήσαμε μηδέ γιατί θα πεθάνουμε.

 

"Ο άνθρωπος που έφτιαξες δεν μπορεί να περπατήσει γιατί έχει ένα πόδι ή στην καρέκλα που έκανες δεν μπορείς να καθίσεις γιατί είναι στραβή" λέει κάπου ο Καντίνσκι, διδάσκοντας ή προσπαθώντας να εξηγήσει το μέσα [ένδον] και το έξω [μορφή] στην τέχνη και δη την αφηρημένη. Μα τέχνη που γι αυτούς που την εννοούν μόνο τέτοια δεν είναι και για όσους όχι, εντελώς ακαταλαβίστικη και μπορεί οι πολλοί να έχουν δίκιο; αυτοί που δεν καταλαβαίνουν την αφηρημένη τέχνη;   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΠΗΛΌΣ

    Ο Ντίνος Βελεμέντης ταξίδευε προς βορρά. Δε θυμόταν πόσες στάσεις ήταν να φτάσει μέχρι το Μαρούσι, μια διαδρομή που την έκανε συχνά, πη...