Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

ΠΟΥΘΕΝΙΈΣ

 


Ο Λάκης Λαζόπουλος με έχει απασχολήσει κατά καιρούς. Το φαινόμενο Λαζόπουλος και ο καλλιτέχνης. <Μάλιστα κυρία μου!> η αγαπημένη ατάκα του, πάνει αμέσως τόπο. Σου μιλάει σα να σε ξέρει χρόνια σα να παίζατε βόλους μαζί. Δεν μοιάζει να φοβάται τίποτα, γράφει τα κείμενα στο μαξιλάρι-δεν έχει υπολογιστή ή δεν τον χρησιμοποιεί. Βέβαια έχει κάνει πολλά και θα κάνει κι άλλα  ... αυγά και φυσικά φθονείται όπως κάθε επιτυχημένος. Η Ελλάδα δεν χωράει πολλούς Λαζόπουλος, σας πρόλαβε ο Λάκης. Η σάτιρα του είναι επαρκής, ραφινάτη, η γλώττα του μειλίχια, μελιστάλακτη, κουδονοπιπεράτη[κουβαλάει ακόμα κουδούνια από την Θεσσαλία. εεεεέι... μπρρρ!]Σαν μορφή δεν είναι δύσκολη-εννοώ να τον σκιτσάρεις-βγαίνει μάλλον εύκολα, γιατί έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Ζωγραφίζοντας τον προσπάθησα να καταλάβω τι κρύβει, πίσω απ το χαμόγελο και το μισοκατεβασμένο φρύδι, ανακάλυψα μάλλον λεπτες ευαισθησίες, νήματα δύσκολα για τον κοινό νου και πολλοί νομίζουν οτι τα έχουν αλλά δεν....Φυσικά είναι πανέξυπνος. Έχω ζωγραφίσει και σκιτσάρει χιλιάδες ανθρώπους -προσωπικότητες και μη-και έχω βγάλει αρκετά συμπεράσματα μεσ από αυτή την διαδικασία. Ένα από αυτά να διακρίνω μέσα από μια φωτογραφία που μελετώ για σκίτσο, τα προτερήματα και τα ελαττώματα του εκάστοτε προσώπου. Ο Λάκης λοιπόν-προσωπικά δεν τον ξέρω, δεν τον έχω δει από κοντά-διακατέχεται από ακατάσχετη...συχνοουρία. Δεν ξέρω πόσες φορες την ημέρα πάει στην τουαλέτα αλλά θα πηγαίνει, δε θα πηγαίνει; Κι έπειτα δεν κλείνει την πόρτα πίσω του. Χέζει με ανοιχτή την πόρτα για να μυρίζουν όλοι τις κουράδες του. Αυτή είναι η μεγαλύτερη του επιτυχία. Να είναι φανερός, να λέει να εδώ είμαι εγώ, βαράτε όλοι ρε πούστηδες να δούμε ποιος θα φάει τις περισσότερες. Στην πολιτική είναι ..στούρνος..στουρνάρι [ πέτρα ατσούμπαλη, μα κοφτερή, στιλπνάτη]. Τριγυρίζει εκει σιαδίπλα από την Αριστερά, σιαπέρα από τον συνασπισμό, τους τα χώνει πάντως, δε μασάει αλλά του καταχωρούν ότι λέει πολλά και βγάζει πολλά. Εσυ δε βγάζεις κυρία μου; και πως ζεις..ε, δεν βγάζεις την κυλόττα όταν πας να κοιμηθείς;. Αυτά. Βέβαια ένας Λαζόπουλος δεν κλίνεται σε πέντε αράδες[εγώ λέω δεν κλίνεται ποτέ, δεν έχει πληθυντικο ας πούμε, οι Λαζόπουλοι]για αυτό κλείνω εγώ το μικρό σημείωμα αυτής της προσωπογραφίας. Γεια σας.

2 σχόλια:

  1. Τα είπες όλα με εξαίρετο ενδιαφέρον και τη δική σου ιδιαίτερη γλώσσα. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζον. Ε, ήταν και ιδιαίτερο το πρόσωπο για το οποίο μίλησα...

      Διαγραφή

ΤΑ ΣΊΔΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ

    Να γράψω κάτι, βέβαια όχι αναγκαστικά αλλά ούτε επίτηδες. Τίποτε δεν με εκπλήσσει πια, τα περιμένω όλα, ακόμα κι αυτό ότι μεγάλωσα. Στην...