Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

ερωμένο φθινόπωρο




Πόσο είναι δικό μας αυτό που δημιουργούμε; αυτό που γράφουμε;
Επεξεργάζομαι τις δικές μου σκέψεις-ξέρω πως τα περισσότερα
εξ αυτών θα έχουν ειπωθεί ανά τους αιώνες αλλά και σύγχρονα.
Ίσως όμως, όχι ακριβώς έτσι, επειδή δε μου αρέσει να μηρυκάζω,
δε μου αρέσει να επαναλαμβάνω λόγια σοφών ή μεγάλων ανδρών
πράγμα που γίνεται κατά κόρον εδώ μέσα και καλώς γίνεται!

Ο Μπουκόφσκι δεν ήταν και τόσο κακός
συγγραφέας.
Η θερμοκρασία στην Αθήνα από 7 έως 35 βαθμούς.
Το χετε ξανακούσει αυτό;
Ο Μπουκόφσκι πέθανε πριν από είκοσι έξι
χρόνια από κορωνοποιό.

ΚΡΑΤΑΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ.
Είμαστε δηλαδή υποχρεωμένοι να κάνουμε κάτι σ αυτή τη ζωή;
Κρατάω αυτό που μου λείπει. Το ένα και το άλλο. Τι είναι το ένα και τι το άλλο, αφού
είναι να πάω, θα πηγαίνω. Το ένα είναι από αυτή τη στιγμή που αισθάνομαι πως
ο χρόνος πρέπει να διορθωθεί, όχι μέσω του νοήματος αλλά μέσω των λέξεων.
Άρα αν θα φωνάξω α, χωρίς δύναμη, δε λέει τίποτε στον κόσμο. Αν όμως πω ααααά;
δεν είναι αλλοιώτικα; Όπως ας πούμε πως αυτοί οι διακόπτες είναι Μπέκερ. Είναι όμως
Μπέκερ; ή είναι ιμιτασιόν; Το καζανάκι είναι αυθεντικό Νιαγάρας; ε, τότε θα το
κρατήσουμε και όσο αντέξει. Λογικά είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε κάτι,
δεν ξέρω τι. Διαλέχτε. Δύσκολο αυτό το κωλορήμα. Πάντως, για την φιλοσοφία
των ειδών, οι ηθοποιοί είναι ανώτερον τοις ανθρώποις.





Ουσιαστικά δε βλέπω καμιά ηθική επιταγή κανενός ανθρώπου χωρίς
αυτό να δείχνει αμοραλισμό, παρά μόνο μια απολυτότητα των
πραγμάτων και της ανάγκης.
Η αλήθεια είναι πως κι εγώ έχω συχνά μπερδευτεί για να ξεδιαλέξω μεταξύ ωραίου και άσχημου έργου, όσο κι αν αυτό φαίνεται παράξενο. Κάποτε έβγαζα πιο εύκολες, βιαστικές κρίσεις και έπεφτα έξω. Έλεγα φερ ειπείν πως δε μου άρεσε ο Μοντιλιάνι ενώ τώρα έχω αναθεωρήσει. Για τον Μιρό δεν πολυνοιαζόμουνα και τον Φασιανό τον έκρινα όπως ο απλός άνθρωπος. Ο Φασιανός είναι καλός ζωγράφος, τώρα αν κατακρίνεται για τις διασυνδέσεις του αυτό είναι άλλο. Συνοψίζοντας, λέω πως, εν πάση περιπτώσει και το τελευταίο έργο που θα σχεδιάσει ένας άνθρωπος σε ένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΊΔΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ

    Να γράψω κάτι, βέβαια όχι αναγκαστικά αλλά ούτε επίτηδες. Τίποτε δεν με εκπλήσσει πια, τα περιμένω όλα, ακόμα κι αυτό ότι μεγάλωσα. Στην...