Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΊ ΤΑΞΙΔΕΎΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΆΔΕΙΣΟ

 


-Μια πολύ μικρή γειτονιά είμαστε. Μια χούφτα άνθρωποι, μου λέει.

-Και τι με νοιάζει εμένα; του απαντάω. Εγώ κοιτάζω τι κάνει ο
κώλος μου.

-Μη γίνεσαι παράλογος κι εγωιστής!

-Εγώ, εγωιστής; τι λες ρε φίλε. Εγώ αγαπάω όλους τους ανθρώπους.
Εγώ είμαι δίκαιος. Αλλά δεν πρέπει να φυλάω τον κώλο μου;

-Πως τον φιλάς [με γιώτα μαλάκα!] όταν αυτός σε προδίδει; Φιλάς
εσύ τον κώλο σου; Μπορείς;

-Φυλάω τα νώτα μου, σου είπα. Αυτό εννοώ με το φυλάω τον κώλο
μου, εσύ σαν πονηρός που είσαι το πήγες αλλού.

-Εμείς οι δυο δε θα τα πάμε καθόλου καλά. Όλο αηδίες μου λές!
δεν το πήγα αλλού. Ναι αλλά τα συμφέροντα τα δικά σου,
συγκρούονται με τα συμφέροντα τα δικά μου. Εσύ είσαι παλιό
καθίκι δεξιόχειρας κι εγώ πετάω τις πέτρες με το αριστερό.

-Έχεις μείνει πολύ πίσω φιλαράκο. Πάνε αυτά τέλειωσαν. Δεν
υπάρχουν αριστεροί και δεξιοί. Κοίτα εδώ να βολέψεις την
κεφάλα σου και άσε τις φιλοσοφίες. Τι θα πει δεξιός κι αριστερός;
Όλοι άνθρωποι δεν είμαστε;

-Το ξερα πως θα το πήγαινες εκεί. Εσείς οι δεξιοί ψάχνετε
γαλίφικους τρόπους να μας τουμπάρετε αλλά η Παπαρήγα δεν
μασάει ταραμά..

-Γιατί γίδα είναι; με διακόπτει.

-Ποια γίδα; του λέω μπερδεμένος.

-Αυτή που είναι στο βουνό.

-Ποιο βουνό; κοιτάζω γύρω μου, χοάνη.

-Το Μαγικό βουνό, το χεις διαβάσει;

-Εμείς οι αριστεροί όλα τα χουμε διαβάσει! θριαμβεύω.

-Ε, πάρτα, μου λέει και μου χώνει μια μούντζα. Πάρτα να μην στα χρωστάω.


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...