Τρίτη 13 Ιουλίου 2021

ΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΈΞΩ

 

ΓΙΑ Ν ΑΛΛΑΞΩ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑ.

 

 


 Έκανα τα μαλλιά μου κότσο, έτσι για ν αλλάξω χαραχτήρα
 
και  βγήκα έξω στις έξι ακριβώς. Φόρεσα ένα εφαρμοστό
κολάν, κατηφόρισα την Ιπποκράτους με το μυαλό μου στο
μέσα της γης. Κοίταξα γύρω μου και προσπέρασα τους
δεκαπέντε περίεργους νταβατζήδες, αδιάφορα και σε όσους
με κοίταζαν περίεργα έβγαλα τη γλώσσα έξω. 

 


Όχι, που να
το παινευτώ αλλά γυμνασμένος που είμαι έβαλα τις παλάμες
μου στο έδαφος, σηκώθηκα κάθετος κι άρχισα να περπατάω,
έτσι με αυτόν τον τρόπο. Σκέφτηκα πως ήταν καλύτερα και
από δω και πέρα έτσι θα βάδιζα κι έτσι θα
 έβλεπα τον κόσμο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...