Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

ΑΓΑΠΌΝΕΡΟ

 


Πρέπει να παραδεχτούμε πως ο ανθρώπινος πολιτισμός είναι αποτέλεσμα ενός αγώνα που στηρίζεται στο ψέμα. Κατά βάση εξελισσόμαστε σε μεγάλους απατεώνες και όποιος δεν μπορεί να λέει ψέματα, ή να παραδεχτεί αυτό το αξίωμα, σημαίνει πως δεν είναι καλός ψεύτης.

 

Τα τέλεια σκουπίδια! ζωγραφική με ότι έχουμε γύρω μας. Σκόνες, σπασμένα σπίρτα, ξυλάκια, κόλλες. εξώφυλλα βιβλίων, ξύσματα μολυβιών, απόδοση ενός τοπίου ήθελα να φτιάξω, κάπου στη θάλασσα, κάπου σε μια παραλία βρώμικη που μας άρεσε επειδή ήμασταν μαζί.

 


Έδωσα φαί-τουρλού ένα τάπερ σε μια φίλη και μου έφαγε και το... τάπερ! [Απόδειξη πως στο τουρλού είμαι σεφ-κάποια στιγμή να σας γράψω τη συνταγή.]

Ένας συγγραφέας αποτυγχάνει όταν οι απόψεις του δεν ενδιαφέρουν τον πολύ κόσμο.  

Είδες πως όλα κάποτε στερεύουν; εκτός απ την καλημέρα! [Αγαπόνερο!, ωραία λέξη. παρεμπιπτόντως δεν ξέρω πόσοι διαγράφηκαν μετά από την χτεσινή μου δημοσίευση για τους Ιουδαίους και τα θρησκευτικά.]

Λοιπόν, παιδιά της νύχτας που αρχίζει σε λίγο, να σας πω ένα νέο. Σιγά, μην τρομάζετε! δεν είναι όλα τα νέα κακά όπως λένε οι φίλοι μας οι ..Εγγλέζες! Μερικές παραείναι ωραίες ε; Αλλά έχει και κάτι αρχίδια! παιδιά..άντρες, καλέ εννοώ, αλλά ξέχασα από που άρχισα; α, ναι, θα σας πω ένα νέο αλλά μη βιάζεστε [ μια ζωή θυμάμαι να μου λένε μη βιάζεσαι, ευτυχώς δε μου το λέει κι η γυναίκα μου στο..κρεβάτι-αυτό θέλει παρένθεση στην παρένθεση αλλά πειράζει; όχι δεν πειράζει!]. Που είχαμε μείνει; α, ναι στο νέο που θα σας πω. Εντάξει δεν είναι και πολύ σπουδαίο...να σας το πω; Λοιπόόόόν, εκεί που καθόταν τι του πέρασε απ το μυαλό; καλό εεεε; πάντα τα παλιά είναι καλά, δε γαμιέται, εκεί θα κολλήσουμε τώρα...ναι, αυτό είναι το νέο: η Πετρούλα συνεχίζει να μας δείχνει τον κώλο της στο έξτρα. Ντάξει ρε! μην πετάτε πέτρες! ουφ! σας βαρέθηκα! Δεν τολμάει να πει κάτι κάποιος εδώ μέσα. Άει σιχτίρ! Τι σαστε σεις ρε!  

2 σχόλια:

  1. Κώστα, ακόμα περιμένω το νέο βρε συ! Καλησπέρα φίλτατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζον; εκεί που καθόταν τι του πέρασε απ το μυαλό; αυτό ήταν το νέο, την απάντηση την ξέρεις φαντάζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...