Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

ΓΑΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΙ ΎΣΤΕΡΑ ΜΙΛΆΜΕ

 


...ολόκληρο καφέ εκατό ίσως και παραπάνω θαμώνων, Κυριακή πρωί στα Εξάρχεια και ο μοναδικός που διάβαζε εφημερίδα ήμουν εγώ! και μετά μου λες πως δεν αλλάξαν οι καιροί!

Μια είδηση που μου έκανε εντύπωση ήταν πως οι γυναίκες μέχρι το 1897 δε γινόταν δεκτές στην Καλών Τεχνών! απίστευτο;
αλλά και 130 00 Ουκρανοί και 180 000 Στρατιώτες νεκροί στον εκεί πόλεμο. χιλιάδες και οι άμαχοι νεκροί ενώ η σεξουαλική βία των Ρώσωμ στρατιωτών είναι ανεξέλεγκτη.

..και μια διαφήμιση; Γάμα με πρώτα κι ύστερα μιλάμε για έρωτα από το Ίδρυμα Ωνάση. [δεν το πιασα και καλά όποιος μπορεί να μου το εξηγήσει

και τελευταίο αρπαχτό το "πας μη χριστιανός, μη Έλλην!" ποιος είπε αυτή την αηδία.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΤΕΚΌΜΙΣΑΝ ΣΤΟ ΑΜΈΡΙΚΑ

  Χωρί ς μιζέρια, δίχως γκρίνια- ο κόσμος μας δεν είναι, σίγουρα, ο καλύτερος. Ο πλανήτης γη ίσως απ τα χειρότερα μέρη για να κατοικήσεις. Ο...