Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

ΣΤΗΝ ΠΛΆΤΗ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΎΡΗ



 Εγώ μετράω της αυγής τα χρώματα

Κι ας λέτε πως το εγώ δεν σας αρέσει
Καθένας έχει όμως ένα από αυτό
Και πίσω απ’ την ουρά του σιγοτρέχει
Παράτησε λοιπόν και συ τα ψέματα
Πάρε μια πέτρα ρίχτη στο φεγγάρι
Άλλαξε της ζωή μας τα κυκλώματα
Κι ας μένει ίδιο το παλιό τροπάρι
Κοιτάζω απ’ το παράθυρο τα χρώματα
Και δεν λυπάμαι που είναι όλοι φευγάτοι
Χτίζω άλλον κόσμο σε ψηλά πατώματα
Προτού με πιάσουν οι δικοί σας γάτοι
Κοιτάζω την αλήθεια για να βρω
Και σεις το χώμα ρίχνετε στη μούρη
Δεν ξέρω άλλα λόγια να μιλώ
Δεν παίζω εγώ στην πλάτη του καμπούρη

Παλιά ποιήματα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...