Παρασκευή 10 Ιουνίου 2022

ΘΑ ΦΎΓΩ

 

 

Ούτε με νοιάζει ούτε σε ρωτώ
ποια είσαι και τι ήθελα αν πω
θα φύγεις νύχτα
Το Καλοκαίρι αυτό θα μείνω ξαφνικά
τον κόσμο ανάποδα να βλέπω
Το Καλοκαίρι, φυσά τ αγέρι
μαζί πηγαίναμε στην παραλία
ψάχνω να βρω νύφη στ Αλγέρι
μα δεν υπάρχει ούτε καμία
Έτσι είμαι, πάντα ένα εσύ
ένα κορίτσι της προκοπής
κόβω λεβάντα
μασάω τα πάντα
κι αν θέλεις έλα να με βρεις
Το Καλοκαίρι φυσάει τ αγέρι
εμείς, όπως παλιά, χέρι με χέρι
μαζί πηγαίναμε στην παραλία
ώσπου τα μάτια σταμάτησαν
να βλέπουν
Έτσι είμαι, πάντα ένα εσύ
ένα δικό σου χρυσό παιδί
που όλο περπάταγε, ρόδο, χρυσή
κορδέλα που άνοιγε σε όσους ήθελαν
ότι ήταν να δουν
Το Καλοκαίρι, φυσάει τ αγέρι

 


Να δω πότε θα σβήσεις το φως
τα συντρίμμια και τα ποτάμια
Φταις που με άφησες να φύγω
ενώ ήθελα πίσω να γυρίσω λίγο
στο λυκόφως

εσύ δεν ήσουν ποτέ  λάμια
εγώ έκλαιγα μέσα μου  κι απ έξω
έλεγα δε θα γνωρίσω άλλη σαν εσένα
ναι, είπες, αλλά φοβόμουν εμένα
στο λυκαυγές

Να δω πότε θα σβήσεις το φως
να πέσεις κάτω, να έχεις ανάσα
χωρίς κάποτε να θυμάσαι πως
χρειαζόσουν μόνο δική μου πάσα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...