Πέμπτη 7 Απριλίου 2022

ΚΟΡΥΦΑΊΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ

 


 

Μπορεί κάποτε να με αγάπησες κι εγώ όχι. Είναι κρυμμένοι στο μυαλό κάποιοι τρόποι
να αγνοήσουμε όσους μας πίκραναν. Όμως αυτό το εγώ σ αγάπησα και συ όχι μερικούς τους κάνει να λιώνουν. Άλλες πάλι, να μισούν κι άλλοι να είναι αδιάφοροι. Πόσες φορές έχετε πει [αναγκαστεί να πείτε] κατάμουτρα "δε σε θέλω κύριε, δε σ αγαπώ κυρία;" Νομίζω πως οι νοήμονες ευσχήμως αποφεύγουν τέτοιες κακοτοπιές.

 Εμένα αυτά τα ο κορυφαίος έλληνας, σκηνοθέτης, ποιητής, ζωγράφος, χορεύτρια, συγγραφέας πολύ με συγκινούν. Δεν ξέρω τι να κάνω μόλις μου λένε πως ο Ταχτσής ήταν κορυφαίος συγγραφεύς επειδή έγραψε αυτή τη μπούρδα το Τρίτο στεφάν, ή αυτή την Ιορδανίδου με τη Λωξάντρα που θέλουν να τη συγκρίνουν με τον Καζαντζάκη. Για σήμερα κορυφαίος είναι κάποιος Λεφτέρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΆΝΕ ΑΥΤΆ

  Φίλε κόφτην καραμέλα σου και πούλησε τη στους άλλους σε μένα δεν περνάνε αυτά εγώ ξέρω πως απέτυχα παταγωδώς και δε με σώνει κανένας αγωγό...