Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΈΒΓΩ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ

  

 
Λίγοι μας αγάπησαν γι αυτό που είμαστε. Κι οι πιο πολλοί μας απαξίωσαν επειδή δε γίναμε αυτό που ήθελαν.
 
Μα πιστεύω και έχω ακούσει τους περισσότερους ανθρώπους να υπεραμύνονται της έκφρασης αυτής. Στην ουσία: μα πως ζεις έτσι!
 
Υπάρχουν και άντρες που δεν είναι και τόσο..αρσενικοί. Ή τουλάχιστον έτσι αποφαίνεται η Ιστορία. Αλλά ωστόσο θα μπορούσα ν αντικρούσω και αλλιώς: ποιοι είναι οι λίγοι άντρες κατά τη γνώμη σου; ανέφερε χαρακτηριστικά, ιδιότητες, χρώμα, χρωμόσωμα, μέγεθος πέους, άνοιγμα εγκεφάλου...
 
Απλά να σου πω μια αλήθεια: δε μου αρέσει η έκφραση με κάλυψε ο τάδε! νομίζω πως δεν έχει τι να πει αυτός που το λέει. [εγώ δεν την χρησιμοποιώ ποτέ αυτή την έκφραση] Με την τύχη μου πάντα είμαι σοβαρός κυρία.
 
Ο πιο σωστός άνθρωπος είναι αυτός που γνωρίζει ότι έχει χάσει την αξιοπρέπεια του.
 
Απλά ήξερα από τότε τι με περιμένει. Η εικόνα είναι μια απομίμηση εποχής. Η μητέρα μου με κοτσίδες, ύφος αιχμηρό-για όσα δεν έγιναν όπως επρεπε- μια γυναίκα με πυγμή, με πείσμα, όμορφη όσο ποτέ, το βλέμμα απίστευτο στο δικο μου, δεν έχω να πω κάτι άλλο για εκείνη που με γέννησε. Ο πατέρας βλοσυρός, ως έπρεπε, μια κοινωνία περασμένων ηθών, που εμεις απλά την βλέπουμε πάλι σαν παραμύθι, όπως θα βλέπουν οι επόμενοι εμάς.

Η κουβέντα της νύχτας είναι καλύτερη από της μέρας; Και ποιά ώρα άραγε, να διαλέξεις για να συνομιλήσεις με έναν άνθρωπο; Μάλλον δεν έχει καμιά σημασία κι ανάλογα το θέμα επιλέγεις. Αρκεί να έχεις επιλέξει τον σωστό κουβεντιαστή. Ας πούμε με τον διευθυντή σου να συζητήσεις στις έξι το πρωί.
Ας πούμε φίλε πως κάποιος είπε αυτή τη σαχλαμάρα: Μόνο όσοι δε δουλεύουν ζουν. Την παίρνουν οι άλλοι και την περιφέρουν στο δίκτυο σαν βασική φιλοσοφία της ζωής. Δηλαδή τι θα κάνεις εσύ αν δεν δουλεύεις φίλη μου; Θα κάαθεσαι;. Ουδόλως πιστεύω πως το κάααθομαι μας δίνει μια ευτυχισμένη ζωή.

Ο χωρισμός δεν έχει να κάνει με την αγάπη. Μπορείς να χωρίσεις με μια γυναίκα και να την αγαπάς. Νομίζω άλλα πράγματα συμβάλλουν στον χωρισμό. Ασυνεννοησία, ζήλιες, γκρίνιες, οικονομικά προβλήματα, η εύρεση άλλου συντρόφου, [ανέντιμο] κ.α.

Παγωνιάς. Κάνει κρύο κάνει τσίφι και τα λοιπά αλλά γιατί να έβγω από το σπίτι μου; ν ανέβω στο βουνό να πιάσω το χιόνι.... Αυτός ο παγωνιάς, το ξεροβόρι, ωραία λέξη αλήθεια, κοκκινίζει τις μύτες όσων λένε ψέμματα. Κι εγώ ανήκω σ αυτούς.

Πάντως, εγώ νομίζω πως όσο πιο αργά κατανοείς ορισμένα πράγματα, τόσο πιο καλά ζεις μέχρι τότε που δεν τα είχες ανακαλύψει!

Φιλαράκια και φιλίτσες, μπήκε η αρκούδα μες την καλύβα μας και πρέπει να τη βγάλουμε έξω. Δεν μπορούμε να κοιμηθούμε μαζί της.[ Έχετε κοιμηθεί με αρκούδα;] 
Η κριτική είναι ελεύθερη σε μια δημοκρατική χώρα. Η καλή και η κακή. Όλοι μπορούμε να κρίνουμε, μπορούμε να πούμε ευθέως δε μου αρέσει αυτό το έργο ζωγραφικής, αυτό το θεατρικό είναι καλό, εκείνο το βιβλίο είναι κάκιστο. Αυτό το δημόσιο πρόσωπο[ επώνυμο] δεν έπραξε καλά. Στην Αμερική χώρα ελευθερίας! μπορείς και να δυσφημίσεις: Η κόκα κόλα είναι σκατά. Γι αυτό πίνω Πέπσυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΤΊΘΕΤΗ ΣΚΈΨΗ

  Μόνο ένας έξυπνος και αυθόρμητος κόσμος μπορεί να δίνει τη χαρά. Πολλές φορές, εμείς οι μεγάλοι υποτιμούμε τους μικρούς. Τους πολύ μικρούς...