Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2025

ΤΑ ΔΈΝΤΡΑ ΜΑΣ ΜΙΣΟΎΝ

 


Κάποιος είπε πως τα δέντρα μας μισούν  

ένας άνεμος που τον εφώναζαν σιμούν 

Όλο το Φθινόπωρο, είπα θα σ αγαπώ 

δε φυτρώνουν όνειρα χωρίς νερό.




3 σχόλια:

  1. Κώστα, να σου αφήσω τις ευχές μου, φίλε. Καλά Χριστούγεννα να περάσεις με κάθε όμορφη και δημιουργική στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

που αγαπήσαμε με πάθος

    Από το Σύνταγμα πολύχρωμοι μαν δρόμοι που αγαπήσαμε με οργή στα σκαλιά καθόταν μια νέγρα κοπέλα έκλαιγε χιπ-χοπ ο νεαρός στο μάρμαρο μπρ...