Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΊΑ

 

ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΕΝΑ

 

Μερικές φορές νομίζω  πως επιδαψιλεύω * το μέλλον στον εαυτό μου.
Σα να υπάρχω κιόλας πιο μπροστά.

Μπορεί να φαίνεται ωραιομανία και να είναι.

Πάντως ερείδομαι* σ΄αυτήν την  συνεχιζόμενη από παιδί
εικονοληψία του μέλλοντος.

Βαυκαλίζομαι πως έστω και στην ίριδα ενός νου να φευγαρίζω, πως θα είναι σπουδαίο.

Δεν ξέρω αλήθεια αν ανήκω στο παρόν
Έξι χρονών ζωγράφιζα τον έρωτα

Ο Νταλάρας εισέτι βογκάει αλλά αρέσκεται κι αυτός στον μύθο του- δεν ξέρω ποιανού είναι ο στίχος.

Τώρα νιώθω πιο ακραιφνής.
Σφαδάζω με τις λέξεις στο κρεβάτι, στον ύπνο δεν κοιμάμαι και σέβομαι τον σουρεαλισμό σαν μια σπουδαία εφαρμογή.

Ο πούστης ο Νταλί.

Πήρε όλα τα όνειρα και τα έκανε πράξη ο πούστης. Ο.

Γαμήθηκε και ο καιρός, αυτός αρέσκεται στον πόθο του

Ο καιρός.

Στον πόθο του

Να πεθάνει.

Μερικές φορές επιδαψιλεύω στον εαυτό μου τρομερή ανασφάλεια.

Λες και δεν υπήρξα ποτέ.

 

*επιδαψιλεύω= επιμελούμαι

                                                *ερείδομαι= στηρίζομαι

 

2 σχόλια:

  1. Παράξενο, διαφορετικό. Έντονα σουρεαλιστικό Κώστα όπως δηλώνεις να αγαπάς αυτό το είδος.
    Καλησπέρα σου φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ, παλιά έγραφα περισσότερο έτσι, ίσως πιο ελεύθερα. Καλημέρα Τζον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...