Δευτέρα 4 Μαΐου 2026

ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΆ ΤΟΥ ΜΆΗ.

 



 


ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ
 
Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες
Εμεις τελειώσαμε εχτές
Μη μου τ΄αρνιέσαι
Σε άλλους φίλους που θα πας
Πάψε να πίνεις και να κλαις
Μη μου τ άρνιέσαι
Του Μάη ήταν μια βραδυά
έκλαιγαν όλα τα πουλιά
που έφυγες για πάντα.
Εγώ θα μείνω στη βροχή
μια ώρα δρόμο μακρινή
που να σ βρω απάντα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

που αγαπήσαμε με πάθος

    Από το Σύνταγμα πολύχρωμοι μαν δρόμοι που αγαπήσαμε με οργή στα σκαλιά καθόταν μια νέγρα κοπέλα έκλαιγε χιπ-χοπ ο νεαρός στο μάρμαρο μπρ...