Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

ΜΟΝΌΛΟΓΟΣ; [ΠΕΡΙ ΩΜΟΡΦΙΆΣ]

 


 
Μου άρεσε ο Κούρκουλος στο πάνω από τη γέφυρα. Ίσως ζήλεψα, περίεργα τον Μάρλον Μπράντο στα νιάτα του, στο λιμάνι της αγωνίας, ο Φυσσούν ρε Ιωάννα, αδύνατος, κοίταξε, ο Μπράντ είναι όντως ωραίος με την έννοια του μοιραίου αντρός, αυτός ο Άλκης Γιαννακάς;;;; Το ρεμάλι της Φωκίωνος; μα αυτός δεν ήταν έξυπνος... οι ωραίοι χωρίς εξυπνάδα λένε κάτι;

  • Εν τάξει, περί της δικής μας σκεπτικότητας, ουδείς λόγος. Αντικειμενικά ούτε ο Ερμής του Πραξιτ'ελη, μηδέ η Αφροδίτη της Μήλου είναι πρότυπα ομορφιάς. Ας πούμε, εσύ είσαι ωραία, έχω δει μερικές φωτογραφίες σου με το χαμόγελο σου, αντικειμενικά, το ωραίο είναι κάτι μυστήριο, ας πούμε αυτή Μέριλιν, ίσως από τις γυναίκες η Ζωή Λάσκαρη ήταν. Τώρα, ο Σωκράτης ήταν 'ωμορφος;

    Εντάξει, άλλο όμως η ωμορφιά. Ο Σωκράτης κατα έναν περίεργο τρόπο; πράξη; δε μου αρέσει. Λέω τώρα, μπορούμε να το κουβεντιάσουμε, ωραίος ήταν ο Αλκιβιάδης! αυτός μάλιστα! μπορούσα να τον είχα εραστή! όρε πλάκα! εγώ δεν είχα εραστή ποτέ κανέναν άντρα! [ Η Βασιλειάδου; τι να πω; ούτε κρύο και τα λοιπά- να δεις που εμείς οι δυο μπορούμε να κουβεντιάζουμε τελικά.]

    Δεν το γνωρίζω αυτό..για πες; τι ερωτεύτηκε δηλαδή; τη νεανικότητα του, όχι πως ήθελε να κάνει έρωτα μαζι του![ εγώ για να σου πω μια αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ δυο άντρες να κάνουν έρωτα!]

    Τι να σου πω; πάντως οι νεότεροι άνθρωποι δεν έχουν και την καλύτερη ιδέα για το σώμα τους... όχι για τον εαυτό τους.. Φρουιδικά συμπλέγματα.

    Ε, ναι, βέβαια. Το ώμορφο δε σημαίνει και ευτυχισμένο, όπως ήταν πριν από τον Φρόιντ.

    Πιθανώς και από τον Ουγκώ, τον οποίο θεωρώ μέγιστο του Δοστογιέφκι

    Δεν σε πρόλαβα για την κατάρα της ωμορφιάς. Να σου πω όμως κάτι που σκέφτομαι τώρα ακριβώς; είναι ωραίο να υπάρχεις όμορφος! δεν ξέρω αν μπορώ να σου το μεταδώσω. [Η ομορφιά δεν είναι κατάρα, ειναι κάτι που υπάρχει, σύμφωνα με τον όσκαρ Ουάλντ.]

    Τώρα τι είναι όμορφο.. το παιδί της κουκουβάγιας η το παιδί της Αλέξαινας τι να σου πω....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...