Κυριακή 6 Αυγούστου 2023

ΑΚΟΥ ΦΊΛΕ 2

 

 


  • ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ
    Άκου φίλε
    Αν είναι που σου γράφω απόψε, είναι που με καίει
    το ίδιο πρόβλημα με σένα
    είναι που καίγονται τα δάχτυλα μου απο το δικό σου τσιγάρο
    είναι που ακούω τη φωνή σου να λιγοστεύει
    στα στέκια των ανώνυμων αλκολικών
    και στις πλατείες τα γερόντια εβδομήντα εφτά χρονών
    ζητάνε τράκα ψεύτικες ελπίδες
    Άκου φίλε
    δεν θέλω να τους την δώσω
    κάτω απο τα μαζεμένα μάγουλα τους
    μιλάνε για τρία λεπτά καφέ
    και για τα στέκια των αστέγων
    Περπάτησες ποτέ την νύχτα μόνος στην πλατεία Βάθης
    εκεί που κυλάει το κάτουρο βροχή
    και οι ανάσες των μελλοθανάτων δεν ακούγονται παραπέρα απο την ανάσα μας;
    Άκου φίλε
    την νύχτα οι άνθρωποι των πόλεων δεν κοιμούνται
    σέρνουν τα λευκά βλέμματα τους μετέωρα στη δραχμή
    ανοιγοκλείνουν τα βλέφαρα, ψάχνουν τον χαμένο εαυτό τους
    κι οι νταβαντζήδες αστράφτουν τα μαχαίρια
    και κανείς φίλε δεν ξέρει πως πέθαναν την αυγή
    Άκου φίλε-γιατί σου τα λέω τώρα όλα αυτά;
    Είναι που έχω τα ίδια προβλήματα με σένα
    και κανένας πούστης δε θα μας κάνει τη χάρη να μας τα σβήσει.
    Δε νοιάζονται τα όρνια για τα κόκκαλα που απομένουν
    Γι αυτό σου τα λέω φίλε, μήπως και κάποτε συναντηθούμε
    μήπως και διασταυρώσουμε τα ξίφη μας με αυτούς που μας λιγόστεψαν το φως
    μήπως και κάποτε αντρειέψουμε και τους φωνάξουμε να πάνε στο διάολο
    γι αυτό σου τα λέω φίλε μήπως και ανταμώσουμε ποτέ την νύχτα στην πλατεία Βάθης που
    φοβάσαι να περπατήσεις, φοβάσαι να πιστέψεις πως έγιναν όλα έτσι που δεν ήθελες
    Ένα ποίημα που το έχω ξαναδημοσιεύσει αλλά μου αρέσει και έτσι το ανέβασα πάλι. Ελπίζω να μη σας κουράζει μια τέτοια επανάληψη!

    8 σχόλια


  • Rosa Petropoulou
    Πω πω!!!! Συγκλονιστικό!


  • Πόπη Παντελάκη
    μήπως και διασταυρώσουμε τα ξίφη μας με αυτούς που μας λιγόστεψαν το φως


  • κωστας φλινδρης
    Μπράβο Κωστα


  • Stavriana Dimopoulos
    Ανθρωπινο!!!!




  • Giouli Vrana
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ


  • Giota Xenou
    Πολύ ωραίο φίλε μου ,,,,,,,



 

5 σχόλια:

  1. Όχι Κώστα, δεν μάς ενοχλούν τέτοιες επαναλήψεις. Κάθε άλλο. Κάθε κραυγή που φωτίζει το κοινωνικό σκοτάδι, μπορεί να ευαισθητοποιήσει το φως και τα αντανακλαστικά μας.
    Για την ποίησή σου, το έχω ξαναπεί. Έχω διαβάσει πολύ ωραία ποιήματα από τα χέρια σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Τζον κάτι μου κάνει εδώ με τα σχόλια...σαν να ξεχάσαμε να σχολιάζουμε να σαι καλά φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...