Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

Ι-ΔΑΝΕΙΚΉ ΖΩΗ

 

Ι-δανεική ζωή.

Χωρίς γυναίκας παρέα
μόνος δίχως χρήμα, το χάδι μιας χαριτωμένης εταίρας
στην ιστορία έγραφε σημάδι
πως αλίμονο δεν μπορούσα να τα πω όλα
αλλά τίποτε δεν είναι καλύτερο

Θα έλεγε κάποιος πως δεν ήξερε τίποτε
ούτε έμαθε ποτέ
να αρνηθεί ή να μην αρνηθεί;
Την ιδανική ζωή που του χάρισαν
-εύκολο είναι να πεις πως τίποτε δε χαρίζεται
και δύσκολο να πάρεις πίσω το λόγο σου.

Το χέρι μιας χαριτωμένης εταίρας
το σφυρί και το καλέμι
με νόημα εξηγούσε το αλάνθαστο αίμα
απλούστερα γιατί δεν είναι για χόρταση η ζωή
και η άρνηση
δε θέλω να κατηφορίζω άλλο έτσι
μα πως να το κάνεις;

[ΠΟΙΗΣΗ ΚΩΣΤΑ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ]

2 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πάρα πολύ Κώστα. Πολύ απλά μου άρεσε και με άγγιξε πάρα πολύ.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συχνά βλέπω πως σου αρέσει ιδιαίτερα η ποίηση μου. Το συγκεκριμένο είναι πρόσφατο και υπάρχει μια αλλαγή ως προς την γραφή της ποίησης μου,ίσως γιατί αποφάσισα να είμαι πιο ειλικρινής μαζί της, όπως και με τις λέξεις που χρησιμοποιώ. Καλησπέρα Τζον [Παρεμπιπτόντως τι απέγιναν όλοι οι περίφημοι Πατθ; ωραίες εποχές ρε Τζον!

      Διαγραφή

Ο ΠΗΛΌΣ

    Ο Ντίνος Βελεμέντης ταξίδευε προς βορρά. Δε θυμόταν πόσες στάσεις ήταν να φτάσει μέχρι το Μαρούσι, μια διαδρομή που την έκανε συχνά, πη...