Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

ΣΧΟΛΙΑ

 


  • όχι ακριβώς. Κοίτα, μ αρέσει που γεννήθηκα εδώ και που είμαι ή λέγομαι Έλλην - πιστεύω πως είναι σπουδαίο αν έχεις κάτι έστω λίγο από το ντιενέι αυτών των ανθρώπων. Ξέρεις όμως, γι αυτό που κουβεντιάζουμε, δηλαδή την μετωπική εμφάνιση των ανθρώπων και επειδή όλο αυτό επηρεάζει το είναι μας, σκέφτομαι πως θα μπορούσαμε ν αλλάξουμε όλοι το προφίλ μας και να γίνουμε ας πούμε μια φάτσα σαν του Πίτερ ο΄τουλ!
    Αυτοί οι Εγγλέζοι έχουν κάτι, μορφικά θέλουν να πιστεύουν πως είναι οι συνεχιστές των Ελλήνων-γι αυτό έχουν κλέψει τα όλα μας. Βέβαια είναι και πανέξυπνοι είτε μας αρέσει είτε όχι- πάντα έχοντας κατά νου να μιλάμε σε κάποιο επίπεδο διανόησης. Παγκόσμια όμως δεν ξέρω πόσο η μορφή έχει να κάνει με την αναγνώριση τουλάχιστον των στόχων του σύγχρονου ανθρώπου.

    Κοίταξε τώρα! εγώ μπορώ να συγκρουστώ με τον Επίκουρο, τον φιλόσοφο των ηδονών, να πω πως αρχή του κόσμου δεν είναι η ηδονή και θα το κάνω αν το συμπεραίνω. Σ αυτόν τον καινούργιο κόσμο που ζούμε ο Αϊνστάιν είναι μετριοπαθής, ο Μάρκ Ζούκερμπεργκ μεγαλοφυής. Κατά βάθος είμαι μετριοπαθής, ή επιεικής με τον άνθρωπο. Αίφνης δεν υπάρχει πια κανένας Αλέν Ντελόν, καμία Βουγιουκλάκη να απειλεί τη σοβαροφάνεια μας. Ξέρεις σου λέω μερικά πράγματα που σκέφτομαι κι αν δεν συμφωνείς εγώ είμαι εδώ για να τα κουβεντιάσουμε.

    Μου κάνει εντύπωση που οι άνθρωποι "τεχνάζονται", ενώ θα μπορούσαν απλά να τέρπονται με το φαγητό και την ιατρική τους περίθαλψη.

    Αν ας πούμε ο μελλοντικός άνθρωπος δε θα ζωγραφίζει πως σας φαίνεται;

    Ο εικονικός άνθρωπος δε θα έχει χρόνο να πάει σε μια δεξίωση χορού ας πούμε ή να παρακολουθήσει μια όπερα, τα διαστημικά ταξίδια, οι άλλοι τρόποι διατροφής, φαντάζεσαι έναν αστροναύτη να αναζητά ένα ουίσκι; τρομακτικός ο επόμενος κόσμος, τουλάχιστον για μας. θα παίζει κανείς κομπολόι;

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙΣ

 


 

Τελευταία ξεχνώ να πάρω μαζί μου το κινητό
κι όταν βγαίνω έξω θυμόμουν πως υπήρχες
εσύ για να μου τηλεφωνήσεις
-μύρο και θειάφι έξω απ την πόρτα μας.
το έβαζα μάλιστα στην τσέπη του πουκαμίσου μου
έτσι που να μου χτυπάει την καρδιά
το τρέμουλο των μήλων σου
Αργότερα από σήμερα, θυμόμουν
πως όλο και πιο συχνά ξεχνώ να το πάρω μαζί μου
δε βλέπω το λόγο
αλλά όταν το παίρνω, το βάζω πια στην κωλότσεπη έτσι
που να μπερδευτούν τα πλήκτρα και κάποιος
να φαίνεται πως μου τηλεφωνεί
αφού πλέον δεν υπάρχεις εσύ.

 

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

Απ του ανέμου

 


Αν νομίζετε πως μια μέρα και μια νύχτα ενός τέτοιου ανθρώπου είναι ευτυχισμένη, χαρούμενη και τα λοιπά, είστε γελασμένοι, συνήθως είναι πάνω από την έννοια του κοπιαστικού.
Αιώνια, ξυπνώ ή για να πω την αλήθεια, σηκώνομαι από το κρεβάτι γύρω στις επτάμισι το πρωί. Γιατί, άλλο ξυπνώ κι άλλο σηκώνομαι από το κρεβάτι. Μέχρι να νιφτώ, να ρίξω κάτι πάνω μου γιατί κοιμάμαι γυμνός, να κάνω ένα ντους, να κοιταχτώ στον καθρέφτη και να πω σήμερα είσαι ωραίος ή άσχημος ανάλογα τη νύχτα, ετοιμάζω ταυτόχρονα το μπρίκι για τον καφέ, λίγες φορές δεν το προλαβαίνω και παραφουσκώνει και τότε είμαι αναγκασμένος ανάμεσα από βρισιές και άλλες τέτοιες αηδίες, να φτιάξω έναν καινούργιο γιατί αυτός θα είναι η συντροφιά μου μέχρι το μεσημέρι.
Στις οκτώ ανοίγω τον υπολογιστή, μαιιλ, μηνύματα, φειςμπουκ, μπλογκ, Διασχίζω και ανάλογα ετοιμάζομαι αν θα γράψω ή θα ζωγραφίσω. Και τα δυο τα κάνω το πρωί, όταν ζωγραφίζω αν είναι παραγγελία για να πάρω κάποια χρήματα, εργάζομαι εντατικά, τουλάχιστον μέχρι τις δυο το μεσημέρι που κυριολεκτικά βαριέμαι αφόρητα και καταλαβαίνω πως πρέπει να κάνω κάτι άλλο γιατί η ζωή μου καταντάει μονότονη, εφιαλτική, ανάμεσα από καβαλέτα, ώχρες, πινέλα, νέφτια, λάδια, ασύλληπτες ιδέες, λερωμένες μπλούζες, σανδάλια, καταστροφέας ενδυμάτων αλλά και σωματική κούραση ο αυχένας δεν αντέχει τόσες ώρες σ αυτή τη στάση, και το βλέμμα από το μοντέλο, στον καμβά, η παρατήρηση, ευτυχώς σπάνια κάνω λάθη πια αλλά άμα κάνω, ποιος με είδε και δεν πήρε δρόμο!
Αν γράφω τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά, ανάλογα τι γράφω και σε αυτές τις περιπτώσεις που περισσότερο αξίζει ν αναφερθώ εδώ, είναι το μυθιστόρημα που μέχρι να το βάλεις σε μια σειρά και να κυλάει ο ρυθμός, οι ήρωες, οι περιλήψεις, τα γεγονότα είναι πιο οδυνηρό, μπορεί να κάθεσαι πριν γράψεις μια λέξη πάνω από μια-δυο ώρες μπροστά στον υπολογιστή και ν αναρωτιέσαι τι κάνω τώρα, κάνω τίποτα ή περνάει ο χρόνος μου χαμένος περιμένοντας να ξυπνήσεις επιτέλους και να γράψεις μιαν αράδα απ αυτά που πρέπει ή που χρειάζεται και εδώ μου φαίνεται ανόητο να χτυπάει το τηλέφωνο που το κοιτάζω με συμφορά πριν το σηκώσω ακόμα κι όταν βλέπω πως με καλεί ένα αγαπημένο πρόσωπο, επειδή τέτοιες ώρες δε θέλω να με διακόπτει κανείς, υπάρχουν άλλες ώρες γι αυτά αλλά ποιος σε ακούει; κανείς, κανείς γιατί και οι ζητιάνοι που εισβάλλουν τις πιο ακατάλληλες ώρες για να μου ζητήσουν δανεικά, σπάνια δίνω, αυτό είναι μια άλλη ιστορία και επανέρχομαι για να κάνω σύνδεση με τα προηγούμενα στο μυθιστόρημα Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ, τίτλος είναι αυτός που βρήκες; αναρωτιέμαι άμεσα αλλά ξέρεις ανάμεσα από πόσους τον διάλεξα; ξέρεις πόσους απέρριψα; δεν ξέρεις γι αυτό μιλάς και λες τα δικά σου, δίκιο έχεις κι εσύ, δίκιο έχω κι εγώ, μόνο ο θεός των φτωχών είναι άδικος, τι να λέμε τώρα κι αφού η ώρα περνάει σαν σίφουνας έτσι έρχονται και οι λέξεις, οι φράσεις, τα νοήματα και επιτέλους εγράφη αυτό που ήθελα, λέω καθώς το ξαναδιαβάζω, τουλάχιστον τρεις φορές, ενώ η ώρα έχει διαγράψει την πορεία της προς τις δυο το μεσημέρι, ώρα που πρέπει να σταματήσω, ώρα που πρέπει να σκεφτώ πως δεν έχω κάτι να φάω, αν πρέπει να φάω και επειδή έχω χρόνια τώρα πετάξει στον κάλαθο τα σουβλάκια, τους γύρους και γενικά τα βρώμικα φαγητά, ψάχνομαι περίπου δυο ώρες μεταξύ αυτών που μαγειρεύω κι αυτών που τρώω, συνήθως σαλάτες, κρύα πιάτα, λίγες μακαρονάδες, αρκετά όσπρια, ελάχιστο κρέας, λίγο ή αρκετό κρασί, ακούγοντας ΕΡΑ, αέρα-αέρα να πάρει το μυαλό αέρα! και τι ωραία που είναι η ζωή αν τυχαίνει να είμαι ερωτευμένος και να έρθει τότε η καλή μου για να κάνουμε τα περαιτέρω, λέξη κι αυτή, περαιτέρω! οπότε το μεσημέρι κλείνει γύρω στις τρεις-τέσσερις που την πέφτω, αιώνες τώρα, να πάρω τον μεσημεριανό μου ύπνο, που σπάνια ξεπερνάει τον κανονικό ύπνο μισής ώρας, άιντε τρία τέταρτα, έτσι που να κόψω τη μέρα στα δυο, έτσι με συμβούλευε χρόνια τώρα ο μπάρμπα-Γιώργης , που πράττοντας κατ αυτό τον τρόπο, έζησε τουλάχιστον ενενήντα χρόνια σοβαρής ζωής προτού τα τινάξει στα ενενήντα επτά, τέσσερα χρόνια αργότερα δηλαδή, που τα έζησε εντελώς άουτ, ήτοι σα να μη ζούσε καθόλου αφού ούτε με γνώριζε ούτε θυμόταν αν έζησε ποτέ και, σκέφτομαι πως αν γίνω ποτέ έτσι, θα είμαι ένας θαυμάσιος άνθρωπος! που πέρασε μια ευτυχισμένη ζωή, καθώς ήδη έχω ξυπνήσει γύρω στις πέντε με ανακατωμένα μαλλιά, είναι κι αυτά πρόβλημα, τα μεγάλα μαλλιά, να έχεις ή να μην έχεις μαλλιά; και αποφασίζω πως να έχεις, οπότε σηκώνομαι, στην αρχή με βαριεστημάρα, άμεσα πως μου χρειάζεται ένα ντους και το κάνω, αλλάζοντας βρακάκια, φανελάκια, μέχρι να έβγω πάλι στην επιφάνεια των πραγμάτων.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2021

ΣΥΚΑΤΟΙΚΟΙ

 


ΟΙ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ
 
Στην κατοικία των ανέμων
Ζα ντε μπουφαν-άνθρωποι με οξεία αντίληψη
ίσως
να ήταν πολύ όμορφη η ζωή για λίγο.
Ωραία η κατοικία των ανέμων!
μοιάζει με κείνην των ψεύτικων θεών των αρχαίων Ελλήνων
όπου, κάποιος Σεζάν έκτισε την πολιτείαν
φόρον τιμής.
Ωραία η κατοικία των ανέμων! έζησα κι εγώ λίγο εκεί
με όποιον άνεμο με έσυρε σ αυτό τον σπαραγμό
με ανθρώπους που δεν αγάπησαν κανέναν
ούτε τη μοίρα την αδίσταχτη
ούτε πως έφταιγαν αυτοί για κάτι
κι αυτό ήταν το τέλος ενός ανέμου
που κυνηγάει χρόνια τη ζωή μου
πως ποτέ δεν έκανα το πρέπον.
Από την κατοικία των ανέμων έφυγα βράδυ
τα χρώματα που με κυνηγούσαν ήταν το γκρι και το κόκκινο
κάθε μια σπίθα σκιάς μεγάλωνε τις αποστάσεις από αυτό που ξέραμε
-μπορεί να ήμασταν αδύναμοι ν ακολουθήσουμε το φως.

 

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021

ΕΙΣΗΤΉΡΙΟ ΚΎΡΙΟΣ;

 


ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΥΡΙΟΣ;

Παλιά δεν ταξίδευα ποτέ με λεωφορείο. Στριμωξίδι, βρώμικες ανάσες, σπρώξιμο αφόρητο, κλέφτες κι αστυνόμοι. Ταξίδευα πάντα ιδιοχείρως και αυτοπροσώπως. Είχα μια σιτροέν σπεσιάλε, μια φτακοσιαπενηντάρα γιαμάχα, κι ένα παπάκι στο γκαράζ. Όποιο ήθελα έπαιρνα κατα την περίπτωση και πήγαινα όπου ήθελα, όχι όπου θέλουν τα σύρματα του τρόλευ. Τώρα όμως που τα χασα όλα, ακόμα και τη γυναίκα μου [οι πρώτες που φεύγουν άμα μπατιρίσεις,] ταξιδεύω με τα αστικά λεωφορεία.
Προχτές είχα κατέβει στο Σύνταγμα. Χάζεψα λίγο τους άγνωστους στρατιώτες, τάϊσα τα περιστέρια να μεγαλώσουν, βαρέθηκα. Πήρα το λεωφορείο να πάω σε μια ξαδέρφη στα Πατήσια. Μόλις μπήκα πιάστηκα με το ζόρι από μια σωλήνα, ορθώθηκα με το ζόρι, ο οδηγός φρενάρησε απότομα πήγαμε και ήρθαμε δυο φορές ο ένας πάνω στον άλλον. Μια χοντρή Κινέζα μιλούσε στο κινητό κοντά στο αυτί μου, ένας πακιστανός έσπρωχνε το καροτσάκι με τα δίδυμα. Παρατήρησα γύρω μου, κανένας δεν ήταν Έλληνας από αυτούς, φαίνονται από τις φάτσες. Δυο Ρωσίδες όχι απ τις καλές, αυτές δε μπαίνουν σε λεωφορεία, μασούσαν τσλιχλες χλατς-χλούτς κι όλο ντα, έλεγαν. Ντα. Οπότε στην επόμενη στάση μας την πέφτουν και οι ελεγκτές. Αυτοί που τσεκάρουν τα εισιτήρια. Ήτανε δυο. Ο ένας μιλούσε ο άλλος κοίταζε. Αυτός που μιλούσε το παιζε ευγενικός, άνετος.
-Εισιτήριο κύριος; απευθύνεται στον Μπακλαντέζο, δίπλα μου.
Ο Μπαγκλαντέζος του δείχνει τα δόντια του.
-Ναι, χαμογέλα, το ειστήριο σου θέλω. Τίκετς-τίκετς, ξαναλέει ο ελεγκτής.
-Ειτσιτηριο ντεν έχει! σοβαρεύεται αυτός. Πήγε Μπαγκλαντες, γύρισε, πάει εισιτήριο..
-Που πάει το εισιτήριο;
-Ξέχασε Μπαγκλαντες..τι να κάνει;..δεν έχει μυαλό..
-Τι του λες τώρα; γυρίζει σε μένα. Είδες κύριε; Τι να κάνω τώρα εγώ; να μη του κόψω πρόστιμο;
Εγώ κουνούσα συγκαταβατικά το κεφάλι μου.
-Ρε συ! γυρίζει στον μαύρο, ξέρεις πόσο ζημειώνεις το κράτος, τώρα με αυτό που κάνεις; Δώσε μου τα στοιχεία σου, πασπορτ, πασπορτ..
-Πασπορτ; ντεν έχει, ανοίγει τα μάτια του και γελάει χαριτωμένα ο μαυρούκος.
-Ορίστε κατάσταση κύριε, μου λέει εμένα. Τα βλέπετε εσείς...Αυτοί γιατί πληρώνουν το εισιτήριο τους ρε; είναι κορόϊδα και σεις έξυπνοι; Αλλά τις να σου κάνω...κατέβασε τους κάτω, λέει στον συνάδελφο του. Εκείνος σπρώχνει δυο-τρεις μαύροπακιστανομπαγκλαντέζους προς την έξοδο.
-Δώστε μου το εισιτήριο σας κύριε μου, λέει σε μένα και με κοιτάζει με σημασία.
-Δεν έχω εισιτήριο, του λέω και τον κοιτάζω κι εγώ με σημασία.
Κόκαλο ο ελεγκτής.
-Δεν έχεις εισιτήριο; εσύ ένας αξιοπρεπής πολίτης; τι να σου πω..κουνάει το κεφάλι του. Θα σε γράψω. Δε γίνεται..θα σε γράψω. Δώσε μου την ταυτότητα σου.
-Να με γράψεις, λέω και του τη δίνω.
-Ρε, γαμώτο, μου λέει ενω αρχίζει να γράφει, θα πληρώσεις 60πλάσιο ποσό..
-Δηλαδή, πόσα; ανοίγω τα μάτια μου
-Εβδομήντα δυο ευρώ..
-Ποιος νομοθέτης έβγαλε αυτό το νόμο; τρελός πρέπει να ήτανε, εγω δεν έχω να πληρώσω το εισιτήριο θα πληρώσω εβδομήντα δυο ευρώ;
-Σας παρακαλώ κύριε! σας παρακαλώ, γιατι εκτός από το πρόστιμο μπορώ να σας πάρω και αυτόφωρο, θες να φωνάξω την Αστυνομία;
-Όχι κύριε, έχω δυο μικρα παιδιά στο σπίτι.
-Έχεις εσύ δυο παιδιά στο σπίτι; και δεν κόβεις σιτήριο; και θες να σε πιστέψω! Πάρε την απόδειξη, βάλε υπογραφή, θα με πληρώσεις τώρα;
Το πλήθος γύρω μας ξεσπάει σε σπαστικό γέλιο. Εγω δε νευριάζω μένω ατάραχος.
-Όχι, του λέω, γλυκά και παίρνω αυτό που λέει απόδειξη.
-Κοίτα, μου λέει αυτός συνωμοτικά σχεδόν στο αυτί, κράτα την απόδειξη, ισχύει για όλη τη μέρα, μην είσαι κορόιδο, σήμερα θα ταξιδεύεις τσάμπα.
Δίπλα του ο Μπαγκλαντεζος  δείχνει τα δόντια του και κουνάει τον δείχτη μπροστά στο πρόσωπο του.
-Εσυ, δεν είσι καλό άνθρωπο, εγω στο Μπαγκλαντες δεν παίρνει απο αυτο που ντεν έχει. Ντεν έχει! τι να του πάρει!

 

 

 

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

Ο ΚΑΘΈΝΑΣ ΈΦΥΓΕ ΧΩΡΙΣΤΆ

 


-Θα κρυφθεί το φεγγάρι από ζήλια, με είπεν.
-Ουχί, του ηπήντησεν ευκόλως τις παρευρισκόμενος εν τω άμα.
-Προς τι γαρ ο τίτλος και η αμέσως κείμενη πρότασις περί ζήλειας της σελήνης;
-Το εν εστί, επείν μεν πορευθείς ο Σαραμάγκου χιλίας και πλέον χρόνους εν τη φιλοσοφία ουδέν απεκόμισε περαιτέρω εις ημάς και αφ ετέρου δε, πολλάκις αυτόν αντάμωσεν η περισσόν κλέος τύχη.
-Α! ούτως ερμηνεύεις την μελαγχολικήν αυτήν προσωπικότητα; Δεν νομίζεις πως ανακαλύψας το σκότος, έχασες τον νου σου;
-Εις εμέ ωμιλείς με αυτάς τας μελανάς εκφράσεις; [Αλλά παρεμπιπτόντως αξίζει αυτή η έκφρασις: ανακαλύψας το σκότος έχασες τον νου σου!] Διατί μελαγχολίζουσα μορφή ο φιλόσοφος ούτος; Εις εμέ, φαίνετο, αρκούντως λαλίστατος και ευκρινής. Μάλιστα ουχί δυσκόλως αναγιγνώσκεις όσα γέγραπται.
-Έχω τας αμφιβολίας μου. Ψηλαφίζοντας α γέγραπται, μερικάς στιγμάς, μου ήρεσεν η ακολουθία της σκέψεως του. Ματαίως προσπαθείς, εκών άκοντι, να με πείσεις περί των αντιθέτων.
-Ου με πείσεις, καν με πείσεις...Ποίος είπεν; Αισχίνης ή Δημοσθένης; ιδού ένα μέγιστο ερώτημα της στιγμής! Εκλιπούσης της μνήμης...
-Χαχα! βέβαια! σοι εκλίπει πλέον η μνήμη και ελοχεύεις στη σκιά, περιμένοντας τον Σαραμάγκου..
-Μα τι λες ρε; Εγώ κρύβομαι και περιμένω τον Σαραμάγκου; Τι με νοιάζει εμένα ρε; ο κάθε Σαραμάγκου; Α να χαθείς παλιορεζίλη!
-Ρε καραγκιόζη σε μένα μιλάς έτσι; επειδή δε σ αρέσει εσένα ο Σαραμάγκου, τα βάζεις μαζί μου; Ξέρεις ποιος είμαι γω ρε σαχλόμαγκα;
-Αει ρε κατούρα να γίνουν τα χόρτα, έτσι θέλεις να σου μιλάω εσένα!
-Γιατί, εσύ είσαι καλύτερος; πιε τον καφέ σου κει πέρα κι άσε με ήσυχο.
Και ο καθένας έφυγε χωριστά*

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΜΙΚΗΣ

 


Για τους ξεχωριστούς Έλληνες όπως ο Μίκης Θεοδωράκης. Που αν είπε και εκείνο το "όποιος μου μιλάει κινδυνεύει!" μεγαλώνει πιότερο μέσα μας. [Κι έξω μας, παραμένει καλύτερος με τα πήγαινε έλα του απ την Αριστερά στη Δεξιά μια και είπαν πως όλο αυτό ήταν για να μας δείξει πρακτικά το ενωτικό πνεύμα που πρέπει να μας διακρίνει.] Για την Κομμουνιστικότητα και την οικονομική ισότητα, που υποστήριζε, μου επιτρέπεται να πω πως ο μεγάλος μας νεκρός δεν δικαιώνεται. Η μεγαλειότητα του συνοψίζεται στο πολύ σπουδαίο μουσικό έργο του.

 


Φτώχεινε η Ελλάδα, λέει με το θάνατο του Μίκη! πολύ σανό, τρώτε ρε μάγκες! Νιώθεις εσύ ρε παλιόφατσα να σου πήραν τίποτε από την τσέπη; εσύ μωρή κλαμένη γειτονιά έχασες κανα δίφραγκο που δακρυρροείς σαν την Εκάβη στο κάψιμο της Τροίας; Απλά θα πλουτίσουν οι κληρονόμοι του γιατί οι γλώσσες λένε πως ήταν Σκρούτζ ο εκλιπών- παρεμπιπτόντως η τσιγκουνιά θεωρείται από τα χειρότερα ανθρώπινα ελαττώματα [αυτό με τον θάνατο και την φτώχεια κάθε τελευταίου, σπουδαίου Έλληνα, έχει παραγίνει γελοίο. Ο κάθε μαλακομπούκουλας, τσούπ! το κοτσάρει]. Να δούμε πόσοι ακόμα τελευταίοι μεγάλοι θα πεθάνουν στο μέλλον. Πάντως ο Μίκης ήταν πράγματι πολύ μεγάλος. Ενενήντα έξι χρονών.

Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

ΣΑΔΙΣΤΙΚΌ

  


Οι περισσότεροι άνθρωποι δε βελτιώνουν τίποτε πέραν
αυτού που είναι. Σαδιστικό. Έχω γνωρίσει ανθρώπους που
έμειναν αυτό που γεννήθηκαν!

Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

ΙΣΧΥΡΉ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑ

 


 

 

Η ΟΜΟΡΦΙΆ ΤΟΥ ΠΈΟΥΣ

Και η φυσική επιλογή του Τέσλα
[Να ζηλεύεις κάτι καλύτερο.]
Να ζωγραφίσουμε ένα πέος δηλαδή ή πολλά. Πέη. Δεν είναι και τόσο εύηχη λέξη, μηδέ όμορφο ή άσχημο, το πέος. Κάτι όρθιο σαν κατάρτι αγέρωχο στις πρύμνες όλων των πλοίων, στέκεται.
Δύσκολο για πολύ [να στηθεί]  αλλά πολλές φορές για λίγο! Έχει μια τεχνητή νοημοσύνη αρχέγονη και μια ανελέητη είδηση -συν. Δυνάστης αντρών τε και γυναικών, εύμορφος κύριος όταν βαδίζει. Αδύναμος, κακόμοιρος σαν ξεψυχισμένο δέρμα, σαν μουλιασμένο νερό όταν έχει τελειώσει άμεσα τη δουλειά του. Κάτι σαν τη χειρότερη αίσθηση της αποτυχίας,, της ανοησίας του κόσμου, αυτό είναι ένα δευτερόλεπτο από τα χειρότερα στην έννοια αποτυχία ή του γιατί να υπάρχει η ηδονή. Που έρχεται σε άμεση θέση υπέρ της αναπαραγωγής των ειδών- χωρίς την ηδονή το πέος θα ήταν αχρείαστο σ αυτή την εργασία. Ποιος άντρας σκέφτεται με το πέος;
Νευρώδης, ισχυρή έννοια της ιδιοκτησίας ο φαλλός του άντρα. Τίποτα πιο απόλυτα δικό μου και τίποτα πιο δεικτικό της επιβολής. Φαλλοκρατία. Καθόλου άδικα δεν επικράτησε και καθόλου κρυφά δε θα συνεχίζει να επιβάλλει τη φυσική νοημοσύνη.
Από το πρωί έως το βράδυ ο άντρας σκέφτεται με το πέος. Κι όταν κοιμάται.
Λογικά ένα όρθιο πέος κι, ένας άντρας στην αρχή της ζωής του, δεν ξέρει τι να το κάνει. Τι να κάνει μ αυτό, ειδικά όταν είναι μόνος μαζί του αλλά και αργότερα όταν θ έχει απέναντι του την άλλη σάρκα. Την ανοιχτή πληγή του αιδοίου. ....

[Η ΑΡΧΉ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟΥ ΒΙΒΛΊΟΥ ΜΟΥ]

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021

ΚΥΛΛΉΝΗ

 


ΚΥΛΛΉΝΗ
 
Πως κάποτε θα έφταναν οι άγγελοι στην Κυλλήνη
από τον Ώτο ήταν σίγουρο
αρχηγός των Επειών ήταν τι διάολο
Δεν μπορούσε να το πάρει απόφαση πως οι Έλληνες
θα κέρδιζαν για μια ακόμα φορά τον πόλεμο;
Αργότερα στη Γλαρέτζα είχε ζωγραφισθεί ο Φαλλός
στο βάραθρο των θεών
καθώς το βαπόρο μας άγγιζε μια ακόμα φορά το πριγκιπάτο της Αχαΐας
και η άμμος κίτρινη προς το ηλιακό φως
έπαιζε με τα μικρά ψάρια του αφρού
οι ναύτες με τις ωραίες γυναίκες της Κυλλήνης
περπατούσαν δίπλα από το μπλε της θάλασσας
και οι άγγελοι ως κήρυκες του καλού
μιλούσαν για την νίκη των Ελλήνων
[Ενώ η μοναχική ωραία, ντυμένη στα λευκά
σήκωνε το πέπλο
εκεί που δεν μπορούσε να φτάσει το μήνυμα!
Ενώ ήταν σίγουρο πως οι Βυζαντινοί είχαν χάσει τον πόλεμο
ο φόβος κυριαρχούσε στα πληρώματα, το νερό είχε γίνει μαύρο,
ο Βολανάκης πωλούσε πιο ακριβά τη ζωή του από την ώχρα
πεθαίνοντας για μια Ελλάδα.]
Στην άκρη αυτού του κόσμου, Κυλλήνην τε
τα νέα σήμερα εν έτη δυο χιλιάδες δεκαπέντε
καθώς το βαπόρο πλησιάζει την ακτή
να μας πάρει και να μας πάει
χρειάζονταν οι Έλληνες θάρρος- που δεν μπορείς να τους αρνηθείς
Πως το είχαν.
Σ αυτή τη γη οι Έλληνες δε θα πεθάνουν.

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΡΥΠΙΑ ΚΥΛΌΤΑ

 


 

Θα μας χωρίζει πάντα μια καπότα [πλαστικό]
Eμας του δυο που γίναμε ένα [κολασμένα]
Αν θες και μια τρύπια κιλότα [διασχιστικό]
που θα αρέσει στον καθένα. [ηθικά πλασμένα.]

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021

ΚΑΛΉ ΜΈΡΑ ΠΛΟΎΣΙΟΙ

 



 
Τι με κοιτάς απορημένος ρε καραγκιόζη; Έμεινες κάγκελο με ανοιχτά τα μάτια;
Δεν την ξέρεις την παγκόσμια ημέρα της φτώχειας; Θα σου την πω εγώ στατιστικά.
Ένα παιδί πεθαίνει κάθε τρία δευτερόλεπτα από την πείνα. Ένα δις άνθρωποι ζουν
σε βαθιά φτώχεια παγκόσμια, δηλαδή ο ένας στους τρεις. Απόλυτη φτώχεια
ορίζεται το ποσοστό του πληθυσμού που ζει με λιγότερο από ένα καθορισμένο
ποσό δολαρίων την ημέρα. Ιδανικό ποσοστό της απόλυτης φτώχειας το 0%.
Ο δείκτης της φτώχειας ορίζεται κάτω από τα 5000 ευρώ το χρόνο. Το επίπεδο
της ανεργίας είναι σχετικό με τον δείχτη της φτώχειας. Στην Ελλάδα η επίσημη
ανεργία αγγίζει το 30%. Ανεπίσημα το 50%. Το 1/3 των Ελλήνων ζει με λιγότερο
από 300 ευρώ το μήμα και το 60% ζει με το φόβο πως θα ξυπνήσουν μια μέρα
φτωχοί.
Αυτά είναι μια πολύ μικρή σταχυολόγηση αριθμών για να καταλάβεις απορημένε
σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι, για να καταλάβεις πως κάποιος πρέπει να υποφέρει
για να περνάμε εμείς καλά!
Η πιο θανατηφόρα μορφή βίας είναι η φτώχεια, είπε ο Γκάντι. Εγώ λέω πως αν
συνεχιστεί η αύξηση των φτωχών στην Ελλάδα ο κίνδυνος για απειλή της
κοινωνικής συνοχής είναι εμφανής, που σημαίνει μουρόχαβλε πως θα γίνει
πόλεμος. Πόλεμος που θα τον επιδιώξουν οι φτωχοί. Αυτή είναι η βία που φέρνει
η φτώχεια και επισήμανε ο μεγάλος Γκάντι που δυστυχώς δεν μπόρεσε να σώσει
την Ινδία από την απόλυτη φτώχεια. Στην Αμερική δεν υπάρχει φτωχός με την
παγκόσμια έννοια του όρου, η Κίνα ανεβαίνει επίπεδα ιλιγγιωδώς, στη Σουηδία οι
φτωχοί παίρνουν το ίδιο εισόδημα με τις ΗΠΑ, όλα αυτά είναι κουραφέξαλα για τους φτωχούς όλου του κόσμου που ζούνε με λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα.
Αυτά είναι μερικά συμπεράσματα για την παγκόσμια φτώχεια μας. Καλημέρα
πλούσιοι όλου του κόσμου.

 

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2021

ΙΔΑΝΙΚΉ ΓΥΝΑΊΚΑ

 

ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.. ω

 


Όταν άνοιξε μια πόρτα και μπήκα σε κείνο το διαμέρισμα,
η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα, ήταν το γυμνό κορμί μια
γυναίκας ξαπλωμένης στον καναπέ. Καθόταν σε μια στάση
συλλογιστικής οδαλίσκης και γερμένη στο πλάι, έβλεπε προς
εμένα.. Μου χαμογελούσε συνέχεια και ως να φτάσω κοντά
της, μου φάνηκε να πέρασε πολύς χρόνος. Τα μάτια της ήταν απαστράπτοντα πρασινογάλαζα αλλά γιατί είχα την εντύπωση
πως δεν με έβλεπε; Σαν να ήμουν και να μην ήμουν εκεί.
Απλωσα το χέρι μου στην επιδερμίδα της, άσπρη, λεία, με
αρμονικές καμπύλες, μια γυναίκα απο αρχαίο Ελληνικό,
σπασμένο μάρμαρο, αλλά και μια τσιτωμένη κλειτορίδα,
πιθανώς Βραζιλιάνικη. Αυτή λοιπόν ήταν η γυναίκα που είχα
επιθυμήσει χρόνια τώρα, από παιδί. Γιατί αυτή η επιθυμία,
αυτό το όραμα να με παιδεύει; Μήπως δεν ήταν ένα πραγματικό
πρόσωπο; Αν την είχα φτιάξει με την φαντασία μου, τώρα πως
ήταν εκεί μπροστά μου ολοζώντανη στον καναπέ; και γιατί είχα
πάντα την εντύπωση πως είναι η γυναίκα κάποιου άλλου; Κάποιου ναυτικού, που ίσως να κατέφτανε από στιγμή σε στιγμή αλλά λες
και δεν με ένοιαζε που δεν ήθελα να πάρω ποτέ την γυναίκα
κάποιου άλλου- καθόμουν κοντά της και της χάιδεψα τον ώμο.
Μείναμε αρκετά έτσι, αυτή ήταν η γνωριμία μας. Μέσα μου,
πολλές φορές, μπερδεύομαι, αν έκανα έρωτα μαζί της, κι αν αυτή
ήταν η ιδανική γυναίκα που υπήρχε σε όλον τον κόσμο για μένα
και που υπήρχε στον καναπέ, με την αριστερή της παλάμη να
στηρίζει το μάγουλο της, τον αγκώνα ν ακουμπάει στον καναπέ
και με την δεξιά χούφτα της, να κρύβει το χνούδι του αιδοίου της
που ήταν μικρό, σιγανό, σαν μικρής κοπέλας.

Χρόνια μετά, προσπαθώ να σκεφτώ, αν υπήρξε πραγματικά
εκείνο το διαμέρισμα με την γυναίκα στον καναπέ.

 

ΤΑ ΣΊΔΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ

    Να γράψω κάτι, βέβαια όχι αναγκαστικά αλλά ούτε επίτηδες. Τίποτε δεν με εκπλήσσει πια, τα περιμένω όλα, ακόμα κι αυτό ότι μεγάλωσα. Στην...