Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023

Ο ΕΓΩΙΣΜΌΣ ΕΛΆΤΤΩΜΑ Ή ΠΡΟΤΈΡΗΜΑ;

 

 

Δε θέλω να γίνω το θύμα μιας ηλίθιας κοινωνίας αλλά όπως φαίνεται έχω γίνει.

πάντως εμένα τις περισσότερες φορές με ενδιαφέρει περισσότερο ενα αρνητικό σχόλιο απο χιλιάδες επιφανειακές κολακείες. Και βλέποντας το αρνητικό θα εχεις και την χαρα και την δύναμη να υπερασπιστείς τ΄ανάλογα.

Πολλές φορές ο αυθορμητισμός βλάφτει. Μη λες στην άλλη θέλω να σε πηδήξω. Πες της πως την αγαπάς. [ Να είσαι ένας πολιτισμένος Δυτικός άνθρωπος.]

Ο εγωισμός είναι τελικά ελλάτωμα ή προτέρημα; Σύμφωνα με του Δαρβινιστές είναι η μεγαλύτερη αρετή των ικανοτέρων. Στην δε φύση, ο εγωισμός σπάει καρύδια. Μου αρέσει που είσαστε καλοί εγωιστές.

Δουλεύω πολύ στη ζωή μου αλλά όχι τόσο όσο θα ήθελα. Ειδικά τη ζωγραφική την έχω αδικήσει- υπάρχουν δικαιολογίες, ο βιοπορισμός, η νεότητα, ο χρόνος να τα προλάβω όλα, οι αναβολές... μα είναι δύσκολη η τέχνη της ζωγραφικής μα την αλήθεια! Στο γράψιμο και το διάβασμα αφιέρωσα περισσότερο χρόνο. Νυχτόμερα στη γραφομηχανή, στο τετράδιο, στον υπολογιστή, αυτόν τον άθλιο. Μυθιστορήματα, διηγήματα, ποίηση, σενάρια, θέατρο. Μαύρη δουλειά, άνευ μεροκαμάτου. Αλλά μάλλον αχάριστοι άνθρωποι είμαστε. Δε σεβόμαστε όσα μας χάρισε η φύση.

Απόψε ρε φιλαράκια και φιλίτσες, ήθελα να φάω ένα βόδι, μοσχοαναθρεμμένο, παχούτσικο, να τάχει τα κιλά του. Τι ζέστη και ξεζέστη! μια χαρά τρώγεται το βόδι. Πίνεις και δεκαοχτώμισυ μπύρες και είσαι μια άλλη χαρά. Αλλά δεν έχω το βόδι. Αν έχετε κανένα πρόχειρο στείλτε το.

Δεν είμαστε τα πουλάκια, ούτε τα μυρμήγκια, να φροντίζουν μόνο για το φαγητό τους. Εκτός αν νομίζετε πως είμαστε. Εγώ πάντως άνθρωπος λογίζομαι, παρ όλες τις αντιρρήσεις. Πονώ και σκέφτομαι. Αν όμως μου κόψεις τα φτερά δεν θα είμαι ούτε μυρμήγκι ούτε πουλί. Γιατί και τα δυο έχουν φτερά.

Eίμαστε όλοι ίσοι και έχουμε τα ίδια δικαιώματα στη ζωή. Το πιστεύετε αλήθεια αυτό;

Η φωτογραφία είναι στημένη. Ένα πλάνο απ τη ζωή ενός ασήμαντου ζωγράφου, για μια ταινία του παλιού , καλού Ελληνικού κινηματογράφου. Λερώσαμε τα ρούχα, ρίξαμε στην παλέτα διάφορα χρώματα, στήσαμε ένα ωραίο σκηνικό, ο σκηνοθέτης είπε πως όλα ήταν υπέροχα. Η ταινία ήταν βωβή μόνο το χαμόγελο του ζωγράφου έπρεπε να λείπει, είπε ο σκηνοθέτης αλλά αυτό δεν μπόρεσαν να το σβήσουν.

Δεν ξέρω..πάντως θέλει θάρρος να δείξεις τον κώλο σου Είδατε τι έπαθε ο Κραισκάκης...

Εχετε δει κανέναν πραγματικά λυπημένο άνθρωπο να χασκογελάει; Όχι βέβαια. Μόνο οι δημοσιογράφοι μπορούν να σου μιλάνε για τραγωδίες και να χαμογελούν για να φαίνονται ωραίοι. Το θέμα κυρία μου είναι τεράστιο και δεν λύνεται σε πέντε γραμμές. Αλλά δεν θέλω να σας κάνω το ήδη καζανισμένο κεφάλι σας μεγαλύτερο. Απλά συνεχίστε να βλέπετε στις οθόνες, τους σύγχρονους .

Δε θέλω να γίνω το θύμα μιας ηλίθιας κοινωνίας αλλά όπως φαίνεται εχω γίνει

Καμιά φορά με πιάνει μια επιθυμία να ξανάβλεπα παλιά πρόσωπα αγαπημένα. Που να χάθηκαν και που να βρίσκονται. Κάποιοι φίλοι, μερικές αγάπες που τέλειωσαν άδοξα στη μέση των ονείρων. Ιδιαίτερα εκείνες που ήθελαν να μείνω ή να φύγω και όσες με πίκραναν με σκληρά λόγια. Θυμάμαι τα λόγια ενός χωρισμού: Δεν υπάρχει καμιά ελπίδα για σένα!


Δεν μπορώ ν αντιμετωπίσω τους επαίνους και τους μεθυσμένους. Στις επιθέσεις μπορείς ν αμυνθείς στους επαίνους είσαι ανυπεράσπιστος, είπε ο Φρόιντ. Στους μεθυσμένους δεν ξέρεις πως να συμπεριφερθείς γιατί ποτέ δεν γνωρίζεις την αντίδραση τους. Οι κόλακες είναι εχθροί, ο αγνός έπαινος του πλήθους μάλλον είναι αρεστότερος

Εμείς ζήσαμε με ψέματα, γιατι να μη ζήσεις κι εσύ;

Η ζωή μας είναι πολύ μικρή

γι αυτό πρέπει να είμαστε γρήγοροι.

ΚΩΛΤΟΥΡΑ.

Πάντως, εδώ μεσα ρε φίλοι, είναι εύκολο να βγάλεις συμπεράσματα: Αυτός είναι σκατό, εκείνη είναι χαζογκόμενα, ο άλλος μαλάκας, η επόμενη το παίζει κωλτούρα, η εποχή μας τρελή [επωφεληθείτε που απόψε έχω την τρέλα σας], όλοι μαζί στείλτε μου μια μούντζα!!!


Όταν τελειώνει μια παράσταση κανένας δε ρωτάει πια για σένα. Αν έζησες ή σ έφτυσαν. Είναι ο κόσμος μας φτιαγμένος από ατσάλι κι από σάλιο που μοιάζει με ατσάλι.

Πάλι με νοήματα θα συνεννοηθούμε.

Εκτιμώ τους ανθρώπους που έχουν να πουν κάτι με σαφήνεια. Τους φίλους που δεν επιδίδονται σε ανόητες κριτικές, σε εγωιστικές παρορμήσεις. Δυστυχώς δεν προλαβαίνω την αντιπαράθεση προτού φτάσει στα άκρα. Μερικοί είναι απίστευτα εγωπαθείς, εγωκεντρικοί και ξερόλες. Να τους χαίρεστε.

Χτές. Είναι πολύ παράξενο το χτες.

Νομίζω πως είμαι πάντα ένας ταξιδιώτης χωρίς προορισμό.

Οι περισσότεροι Έλληνες είναι ανιστόρητοι, αγεωγράφητοι, ημιμαθείς στο έπακρον μπουρδολογούν και ψεύδονται ασύστολα, συνεχίζουν να πιστεύουν πως η καλύτερη γνώση τη ζωής, είναι του πεζοδρομίου. Στη δε πολιτική κατάρτηση είναι φωστήρες. Μπορούν να σου αναλύσουν με κομπασμό την όποια πολιτική κατάσταση, ξέρουν τα πάντα- να σου πω εγώ, εσύ δεν ξέρεις, είναι η συνηθέστερη φρασεολογία τους- και τους πάντες, χτες ένας μου λεγε πως μένει κοντά στο σπίτι του Σαμαρά και άρα, ξέρει περισσότερα για την πολιτική κατάσταση της χώρας!

Το μεγαλύτερο ίσως προσόν αυτού του λαού, είναι αυτό που λένε φιλότιμο. Μόνο με το φιλότιμο όμως δεν μπορείς να πας μπροστά.

Πρέπει να πείτε όλοι εκατον σαράντα οχτώ φορές κύριε ελέησον για να σας ελεήσει η νέα κυβέρνηση. Επίσης να δεηθείτε υπέρ φτωχών και αδυνάτων τους οποίους ορκίστηκε πως θα υπερασπίσει με όλες του τις δυνάμεις ο νέος πρωθυπουργός της Ελλάδας. Εγώ αρχίζω να μετράω από τώρα τα κύριε ελέησον. Πάμε λοιπόν όλοι μαζί: κύριε ελέησον, κύρι ελέησον, κύρ ελέησον, κυριε λέησον, ριε λέησον ιε έησον, ε ησον! συνεχίστε παρακαλώ.


Η γνώμη των άλλων πάντα μας επηρεάζει, είναι πιο δημοκρατικό αυτό. Στην πράξη η ζωγραφική είναι είναι αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων. Φιλοσοφία, έμπνευση, ταλέντο, συνεργασία. κλπ. Δε νομίζω πως οι μεγάλοι ζωγράφοι, ζωγραφίζουν για τον εαυτό τους. Ίσα-ίσα το αντίθετο.

Εγινα κι εγω ξανά ένα ανθρωπάκι σαν εσας. Πίνω, καπνίζω, φτιάχνω καφέ. Σε λίγο θα πιστεύω και στο θεό σας. Με λυπάμαι αφόρητα που κατάντησα έτσι.

Πρέπει να σκοτώσουμε όλους τους πλούσιους. Μόνον έτσι μπορεί να επανακινήσει ο κόσμος. Αν δεν το κάνουμε αυτό, δεν πρόκειται να επιβιώσει ο άνθρωπινος πολιτισμός. Η κρίση είναι όλων των πλουσίων φτιαγμένη.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...