Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

ΒΡΑΣΕ ΧΟΡΤΑ.

 


ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΟΥ

-Ξέσπασε, σου λέω και κοιτάς πέρα.
-Καταιγίδα; γυρνάς το κεφάλι
-Όχι, ρε μαλάκα, δεν είναι καταιγίδα, είναι μπόρα

-Και γιατί με βρίζεις; Έχει διαφορά;

-Ε, ναι ρε, άλλο καταιγίδα άλλο μπόρα

-Για να το λες εσύ..

-Να σου πω κάτι ρε μάγκα; Να πουμε...

-Τι να μου πεις; όλο κάτι θέλεις να μου πεις και δεν το λες! Εξ άλλου δεν έχουμε

να πούμε τίποτα εμείς οι δυό..

-Βρε ήθελα να σου πω πως ξέσπασε φωτιά..

-Ξεσπάει η φωτιά; Η φωτιά, πιάνει, ανάβει καίει..

-Εντάξει, είναι σε πλήρη εξέλιξη η πυρκαγιά...

-Χου, χου! ξεσπάει σε γέλια. Σε πλήρη εξέλιξη η πυρκαγιά! Τι είναι ρε και
εξελίσσεται η πυρκαγιά. Στις ειδήσεις το άκουσες και το εξελίσσεις ρε μάπα;
Ξέρεις τι σημαίνει εξελίσσω;

-Ναι, αναπτύσσω, μεταμορφώνω, ξετυλίγω.

-Μπράβο ρε... και σε τι μεταμορφώνεται η φωτιά;

-Σε καρούλι, λέω σιγανά

-Άσε ρε και με νευριάζεις πρωί- πρωί και με πιάνει κε..κε..κε..

-..δισμός, συμπληρώνω και τον χτυπάω στην πλάτη. Να μη νευριάζεις
-Δε.. δε... δε..
-..μπορείς; συμπληρώνω

-Ννννν... αί.. Άσε γιατί… βρα.. βρα.. βρα..

-Βρακί; του λέω

-Ό.. χι.

-Βράχος;

-Ό... χι

-Βραβείο! θριαμβεύω και μου ρίχνεις φάπα

-Ό.. χι... ρεεεε βου.... ρλο

--Βρα... δεν ξεκίνησες;

-Νννν... αι

-Βράζεις;

-Αυ... αυ... τό! Βραζω.

-Από τα νεύρα σου;

-Ό.. .χι

-Από πυρετό;

-Ό... χι...

-Τι βράζεις μωρέ πούστη! και τρέχω κατά πέρα..

-Βρά.. βρα... βρα.. ζω... χό... χό... ρτα! Τι ήθελες να βράσω, ρε αρχι.. μα.... μα.. .μα...

-Άστο, του λέω το βράζεις αύριο και το βάζω στα πόδια μην κολλήσω το

μι... μι.. μι... κρόβιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ 3

  ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΕΥΠΛΑΣΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ   Τα σου΄πα μου΄πες μη μου λες Εμεις τελειώσαμε εχτές Μη μου τ΄αρνιέσαι Σε άλλους φίλους που θα πας...